Vásárlás előtt a válaszadók 69%-át befolyásolják az online ismertetők.
2 perc olvasásMilyen játék jó egy négyéves gyerek számára? Szereted az autódat? Fontolgatom, hogy veszek egy olyan modellt. Milyen bőrápolót javasolsz?" Döntéshelyzetek előtt szokásunk megkérdezni a barátaink véleményét. 69%-unk pedig az online tájékoztatókat is végigböngészi, mielőtt vásárlásra adja a fejét, akár nagy értékű árucikkről, akár apróságról legyen szó.
Milyen játék jó egy négyéves gyerek számára? Szereted az autódat? Fontolgatom, hogy veszek egy olyan modellt. Milyen bőrápolót javasolsz?" Döntéshelyzetek előtt szokásunk megkérdezni a barátaink véleményét. 69%-unk pedig az online tájékoztatókat is végigböngészi, mielőtt vásárlásra adja a fejét, akár nagy értékű árucikkről, akár apróságról legyen szó.
Néhány országban még ennél is meghatározóbb jelentőségű a neten felkutatható tartalom: a csendes óceáni-térségben, Brazíliában, Oroszországban, Indiában, Kínában, a Közel-Keleten és Afrikában 80%-nyian informálódnak vásárlás előtt a világhálón. Európában ez az érték 56% – Magyarországon egy kicsivel kevesebb, 53% – de ez több mint a vásárlóközönség felét jelenti.