Az LG 3D videofallal és 84 hüvelykes Ultra HD felbontású, multi-touch képernyőivel teszi le a névjegyét az idei CES-en
5 perc olvasás
Az LG Electronics (LG) a 2013. január 8-11. között Las Vegasban rendezett Nemzetközi Szórakoztatóelektronikai Kiállításon (CES) mutatja be továbbfejlesztett digitális kijelző termékcsaládját. A rendkívül erős felhozatal zászlóshajója, az 55 hüvelyk (140 cm) átmérőjű kijelzőkből épített 3D videofal mellett az érdeklődők megismerkedhetnek a 84 hüvelykes (213 cm) Ultra HD felbontású, multi-touch technológiájú kijelzővel, az EZ Sign TV-vel, a Smart Gate Media Pole-lal és a Smart Mirrorral is.
Az LG Electronics (LG) a 2013. január 8-11. között Las Vegasban rendezett Nemzetközi Szórakoztatóelektronikai Kiállításon (CES) mutatja be továbbfejlesztett digitális kijelző termékcsaládját. A rendkívül erős felhozatal zászlóshajója, az 55 hüvelyk (140 cm) átmérőjű kijelzőkből épített 3D videofal mellett az érdeklődők megismerkedhetnek a 84 hüvelykes (213 cm) Ultra HD felbontású, multi-touch technológiájú kijelzővel, az EZ Sign TV-vel, a Smart Gate Media Pole-lal és a Smart Mirrorral is.
„Az LG felismerte a hatékony és eredményes digitális megjelenítés iránti növekvő igényt, és olyan termékek kifejlesztésére törekszik, amelyek a legmodernebb IPS paneleket és intelligens energiatakarékossági technológiát használnak. Büszkék vagyunk csúcsminőségű termékkínálatunkra, amelynek tagjai a legkülönfélébb felhasználói igényeknek is megfelelnek és számos eltérő környezetben használhatóak. Az IPS panelek és az intelligens, energiatakarékos technológia ötvözése két szempontból is előnyös: a szemet gyönyörködtető megjelenítés mellett készülékeink használatával komoly megtakarítás érhető el." – mondta el Il-geun Kwon, az LG Home Entertainment Company vezető alelnöke és a vállalat informatikai üzletágának igazgatója.
Az LG már több ízben igazolta a szakértelmét a digitális megjelenítés területén, hiszen számos elismert nemzetközi márkával dolgozott együtt, többek között a McDonald's, a KFC, a Nike, a Kia, a Hyundai és a Vodafone vállalatokkal. A cég több nagyszabású projektet bonyolított le sikeresen, például közel 18 ezer digitális megjelenítőt gyártott le a népszerű kanadai étteremlánc, a Tim Hortons számára. Az LG digitális kijelző megoldásaival a világ számos jelentős közlekedési csomópontján találkozhatunk, például az szöuli és a sydney-i nemzetközi repülőtereken is. Idén a vállalat ismét elkápráztatja a CES látogatóit, digitális kijelzői ugyanis nem csupán méretüket, hanem képminőségüket és energiahatékonyságukat tekintve is kivételesek.
3D-videofal lenyűgöző méretekkel
Az LG standja minden bizonnyal idén is a figyelem középpontjában lesz Las Vegasban; a lélegzetelállítóan nagy, 122 darab 55 hüvelykes (140 cm) képátlójú LG WV70MD képernyőből álló 3D-videofal biztosan nem marad észrevétlen. A világon a legkeskenyebb (5,3 mm) képernyőközi távolsággal rendelkező 3D-videofal olyan látványt kelt, mintha egyetlen óriási kijelző lenne. A gyárilag telepített szoftver segítségével az összes képernyő fehéregyensúlya automatikusan beállítható, így tökéletesen egységes képminőség érhető el minden képernyőn, az IPS technológia pedig ragyogó, éles képet és nagy betekintési szöget biztosít.
Az LG nagyméretű digitális kijelző megoldása a vállalat saját fejlesztésű, intelligens energiahatékonysági technológiáját (Smart Energy Saving) használja, így a többi kereskedelmi célú LED-es kijelzőnél hozzávetőlegesen 30 százalékkal kevesebb áramot fogyaszt. Mindez jelentős energiamegtakarítást tesz lehetővé, azonos képminőség mellett.
84 hüvelykes, Ultra HD, multi-touch kijelző – látványos interaktív és oktatási célokra
Az LG lenyűgöző 84 hüvelykés (213 cm) Ultra HD, multi-touch technológiájú megjelenítője az Ultra HD felbontás részletgazdagsága az üzleti célú felhasználásra szánt (B2B) digitális kijelzők piacán is elérhetővé válik. A CES-en az LG hatalmas, 5 pontos érintőképernyőjén a világ leghíresebb múzeumainak remekműveit csodálhatják meg az érdeklődők, interaktív módon. A hihetetlenül nagy pixelsűrűségnek köszönhetően az Ultra HD felbontású képernyőn a legfinomabb ecsetvonások is jól megfigyelhetők. A 84 hüvelykes Ultra HD TV multi-touch funkciója a kézmozdulatokkal végzett nagyítás, forgatás és üzenetírás lehetősége mellett az intuitív, természetes interakcióra helyezi a hangsúlyt, így számos különböző üzleti és oktatási helyzetben ideális megoldást nyújt.
Az EZ Sign TV és további termékek
A 2013-as CES kiállításon az LG a díjnyertes EZ Sign TV-t is megmutatja a nagyközönségnek. Az EZ Sign TV két éven keresztül – 2011-ben és 2012-ben is – elnyerte a Commercial Integrator magazin „év termékének" járó díját, amelyet főként a személyre szabható tartalommegjelenítési képességeinek köszönhetően érdemelt ki. A sokoldalú EZ Sign TV számos feladatra alkalmas, úgy mint hirdetések megjelenítése, multimédiás tartalmak lejátszása és élő adások közvetítése is. Az LG karcsú és helytakarékos, marketing- és hirdetési alkalmazásokhoz ideális Smart Gate Media Pole megjelenítője, valamint a tükörként és monitorként egyaránt használható Smart Mirror szintén megtekinthetők lesznek a kiállításon.
Az LG a vállalatközi (B2B) szegmensben
A digitális kijelzők alkalmazása egyre elterjedtebbé válik. A DisplaySearch szerint a nemzetközi forgalom 2016-ra várhatóan eléri a 9,5 millió dollárt, ami hatszoros növekedést jelent a 2009-es eredményekhez képest. Az LG digitális kijelzői számos helyszínen és feladatkörben jelen vannak, legyen szó különböző termékek és szolgáltatások hirdetéséről, diákok és szakemberek képzéséről, hivatali és vállalati működés támogatásáról, vagy akár hasznos közérdekű információk megjelenítéséről.
Az LG január 29-étől a vállalatközi szegmens legrangosabb eseményének számító amszterdami Integrated Systems Europe 2013 (ISE) kiállításon is megmutatja csúcsmodelljeit.