Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a tavalyi évet a Genertel
Várakozáson felül szerepelt a Genertel az év végi kampányban: a mintegy 66 ezer új kgfb-szerződés megkötésével a társaság a teljes mezőny második legsikeresebb biztosítója volt. Jelentően javította a társaság eredményességét a minicasco népszerűségének töretlen emelkedése: a legutóbbi kampányban már az új kötelező szerződések mintegy negyede mellé kötöttek ilyen biztosítást.
Várakozáson felül szerepelt a Genertel az év végi kampányban: a mintegy 66 ezer új kgfb-szerződés megkötésével a társaság a teljes mezőny második legsikeresebb biztosítója volt. Jelentően javította a társaság eredményességét a minicasco népszerűségének töretlen emelkedése: a legutóbbi kampányban már az új kötelező szerződések mintegy negyede mellé kötöttek ilyen biztosítást.
A közvetlen csatornákon, illetve a közvetítő partnereken keresztül megkötött szerződések teljes feldolgozása nyomán véglegessé vált, hogy a legutóbbi kgfb-kampányban a tervezett 60 ezernél tíz százalékkal többen, 66 ezren kötöttek kötelező biztosítást a Genertelnél. Az eredmény különösen annak fényében számít kedvezőnek, hogy az előzetes adatok szerint az idei kampányban 20-25 százalékkal kevesebben kötöttek új szerződést, mint egy évvel korábban.
Az autósok körében egyértelmű törekvés tapasztalható az öngondoskodásra: az idén már csaknem minden harmadik kötelező biztosítás mellé kötöttek valamilyen kiegészítőt a Genertelnél. A legtöbben a karambolban kárt okozó autó kárait fedező minicascóval igyekeztek növelni a biztosítási fedezetet, a második legnépszerűbb kiegészítő szolgáltatás az assistance volt.
„Bár a Genertelt elsősorban kedvező gépjármű-biztosítási szolgáltatásairól ismerik az ügyfelek, a direktbiztosító hazai piaci térnyerését jelentősen segítette a lakásbiztosítási szerződések alakulása is. Ebből a termékkörből 2012-ben 84 százalékkal többet sikerült értékesítenünk, mint egy évvel korábban – emelte ki Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója.