A 4Life Direct a 4,6 milliárdos hazai call-center piac további bővülésére számít
A tavaly év végén a magyar piacra lépő 4Life Direct csatlakozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez. A két alkalommal Európa, egy alkalommal pedig a világ legjobb call-centerének választott 4Life Direct a legmagasabb szakmai standardok szerinti működésével Magyarországon is növelni kívánja a call-centeres értékesítés iránti fogyasztói bizalmat, amely révén reményei szerint hozzájárul a 4,6 milliárdos[1] hazai piac bővüléséhez is.
A tavaly év végén a magyar piacra lépő 4Life Direct csatlakozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez. A két alkalommal Európa, egy alkalommal pedig a világ legjobb call-centerének választott 4Life Direct a legmagasabb szakmai standardok szerinti működésével Magyarországon is növelni kívánja a call-centeres értékesítés iránti fogyasztói bizalmat, amely révén reményei szerint hozzájárul a 4,6 milliárdos[1] hazai piac bővüléséhez is.
A 4Life Direct életbiztosítás közvetítő tavaly év végén lépett a magyar piacra, amelyben a válság ellenére növekedési potenciált lát a direkt módon értékesített kockázati életbiztosítások szegmensében. A cég értékesítési módszerét tekintve egyedülálló hazánkban: a 4Life Direct az egyetlen olyan életbiztosítás közvetítő Magyarországon, amely TV-reklámokra alapozza értékesítési tevékenységét. A cég több díjjal is elismert call-centere csak az olyan ügyfelekkel van kapcsolatban, akik már jelezték érdeklődésüket a cég és közvetített termékeik iránt. Az Európa több országában is jelenlévő nemzetközi cég több évtizedes és sokrétű tapasztalattal rendelkezik a direkt értékesítés piacán; ezt a tudást és tapasztalatot kívánja megosztani itthon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez (www.dimsz.hu) történő csatlakozással, valamint részt kíván venni a szövetség munkájában, a magyar direkt marketing további erősítésében.
A cég elnöke, Bruce Howard úgy nyilatkozott, hogy „örömünkre szolgál, hogy a magyarországi fogyasztók számára is elérhetővé tettük többszörösen díjnyertes termékeinket és szolgáltatásainkat. Fontos megjegyezni, hogy a piacra lépés a magasan képzett magyarországi munkaerő nélkül nem sikerült volna."
A több országban is jelenlévő és Budapesten is irodát működtető 4Life Direct tapasztalatai alapján a hazai call-center piac kilátásai nemzetközi összehasonlításban is jók, amely elsősorban a megfelelően képzett munkaerőnek köszönhető. Bruce Howard szerint a piacot eddig is a képzett munkaerő hajtotta, amelynek köszönhetően a múltban számos nagy multinacionális cég Magyarországra telepítette call-centerét. A 4Life Direct elnöke szerint a jövőt is erre lehet alapozni, így véleménye szerint a tavaly 4,6 milliárdos hazai call-center piac idén is bővülhet.
A 4Life Direct egy vezető nemzetközi pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely az egyszerű és könnyen érthető, közvetlenül az ügyfeleknek értékesített életbiztosítási termékekre specializálódott Európában. A cég Magyarország mellett Lengyelországban és az Egyesült Királyságban rendelkezik irodával. A 4Life Direct partnere a független európai Red Sands biztosítási csoport, amely az élet- és nem életbiztosítási termékek széles választékát kínálja valamennyi szektorban. A csoport jelenleg több mint 1 millió ügyféllel rendelkezik Európa-szerte és 2012-ben egymaga több mint 34 millió angol fontnak megfelelő összegű kárigényt fizetett ki.
[1] Forrás: a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásáról szóló sajtóközlemény