A BT bejelentette, hogy vállalati hangkommunikációs megoldása, a BT Onevoice olyan fejlett hangszolgáltatásokat kíván integrálni a BT nyílt innovációs platformjából, a Ribbitből, amelyek asztali számítógépekhez biztosítanak majd felhasználói lehetőségekben gazdag hangkommunikációs alkalmazásokat.

 

A BT bejelentette, hogy vállalati hangkommunikációs megoldása, a BT Onevoice olyan fejlett hangszolgáltatásokat kíván integrálni a BT nyílt innovációs platformjából, a Ribbitből, amelyek asztali számítógépekhez biztosítanak majd felhasználói lehetőségekben gazdag hangkommunikációs alkalmazásokat.

 

A Ribbit a BT teljes tulajdonú leányvállalata, egy olyan nyílt kommunikációs platformot kínál, amely az Internet, a hang- és az adatszolgáltatás összevonásával hoz létre intelligens, integrált kommunikációs megoldásokat. A Onevoice Ribbit v1.0 a webes és a hagyományos vállalati hangkommunikációs hálózatok világát kapcsolja össze azáltal, hogy egy már meglévő vállalati telefónia-környezetbe ágyazza be a Ribbit hangkommunikációs lehetőségeit.

A szolgáltatás olyan multinacionális ügyfeleket céloz meg, akik szeretnék kiaknázni a konvergens kommunikáció előnyeit. Ez egyúttal a fenntartási, hálózati és adminisztratív költségeket is jelentősen csökkenti majd a hívásköltségek minimalizálásával.

A Onevoice Ribbit v1.0 a felhasználók számára valamennyi bejövő és kimenő híváshoz egyetlen közvetlen telefonszámot biztosít, ami az ügyfelek, beszállítók és partnerek számára megkönnyíti az első kapcsolatfelvételt. A felhasználók azt is meghatározhatják majd, hogy a Onevoice VPN hogy irányítsa át hívásaikat, amikor irodán kívül tartózkodnak. A hívások más helyszínekre történő kapcsolása neten keresztül történik, közvetlenül a Ribbit virtuális telefonra ("softphone"), illetve a legközelebbi PSTN (nyilvános, hagyományos kapcsolt telefonhálózati) ponton keresztül a világon bármely telefonszámra, ami a nemzetközi hívások költségét minimálisra csökkenti. A felhasználók dönthetnek a többkészülékes megoldás mellett is a Onevoice hálózaton történő hívások kezdeményezésénél illetve fogadásánál, ami jelentős megtakarításokat eredményezhet a mobilhívások költségében..

Neil Sutton, a BT Global Services Global Portfolio alelnöke szerint: "A Onevoice-ügyfellek számára a Ribbit lehetővé teszi, hogy megtegyék az első lépést az egyesített kommunikáció irányába, és felgyorsítsák a kommunikációs megoldások alkalmazását asztali számítógépeken. A Ribbit innovatív lehetőségei a felhasználók életét is jelentősen megkönnyítik, miközben a szervezet számára megtakarításokat eredményeznek. Ez a bejelentés azt is jelzi, hogy elkötelezetten segítjük ügyfeleinket vállalkozásaik átalakításában, a költségek csökkentésében és a hatékonyság növelésében."

A felhő alapú szolgáltatásnak része egy virtuális telefon, amely a felhasználók számára  a hálózaton kívüli nyilvános számok hívása mellett  egyszerű hozzáférést biztosít egy sor magasabb szintű szolgáltatáshoz bármely hálózatos BT Onvoice szám hívásánál. A céges hívások indíthatók virtuális telefonról, és valamennyi hálózatos szám, illetve az olyan szolgáltatások, mint a BT Conferencing audiohidak, a mobil- vagy szállodai telefonhívások költségeinek töredékéért érhetők el.

A felhasználó "Egyetlen száma" több olyan végpontra vagy eszközre is irányítható, amely könnyen költöztethető vagy megváltoztatható, ezért a többszörös végpontok vagy eszközök egyidejűleg elérhetők, sőt hívhatók. A Onevoice Ribbit v1.0 olyan portált kínál a felhasználóknak, amelynek segítségével saját maguk állíthatják be és adminisztrálhatják a szolgáltatást, azon belül is a végfelhasználói eszközök konfigurációját, a hívástovábbítás szabályait, a konferencia-gyorshívásokat és a kedvenc gyorshívásokat. A felhasználók megtekinthetik továbbá a hívásnaplókat, kezelhetik jelszavaikat és hangpostájukat, amelynek a beszéd-szöveg átirat is része. Az átiratot szövegként kapják meg e-mailben vagy SMS-ben, és az e-mail csatolmányként tartalmazza a felvételt, hogy a felhasználók meg is hallgathassák hangpostájukat.

A szolgáltatás béta verziója idén nyáron válik elérhetővé kijelölt ügyfelek számára, a teljes megjelentetésre pedig várhatóan ez év végéig kerül sor.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük