Az ultra nagy teljesítményű (UHP) gumiabroncs 31%-kal jobb kopásállóságot és rövidebb féktávolságot biztosít száraz és nedves úton, ezzel segítve a járművezetőket, hogy náluk maradjon az irányítás és élvezhessék az utazást.

 

Az ultra nagy teljesítményű (UHP) gumiabroncs 31%-kal jobb kopásállóságot és rövidebb féktávolságot biztosít száraz és nedves úton, ezzel segítve a járművezetőket, hogy náluk maradjon az irányítás és élvezhessék az utazást.

 

A Goodyear magyarországi értékesítési menedzsere, Farkas Szabó András a Hungaroring Tanpályán rendezett, teszteléssel egybekötött sajtótájékoztatón mutatta be az Eagle F1 Asymmetric 3-at:

  • A népszerű Eagle termékcsalád legújabb tagja: a Goodyear prémium ajánlata az egyre   növekvő UHP piacon
  • Prémium kategóriás eredeti gyártóknál alapfelszereltség
  • 3 versenytárs átlagos eredményével összehasonlítva 2,6 méterrel rövidebb fékút nedves

  úton, jobb kontrollálhatóság

  • 3 versenytárs átlagos teljesítményéhez képest 31%-kal jobb kopásteljesítmény és 11.500 km

  extra futásteljesítmény

 

Az Eagle termékcsalád a Goodyear prémium kínálata azok számára, akik a kiemelkedő fékteljesítményt, érzékeny kezelhetőséget és irányíthatóságot keresik száraz és nedves úton egyaránt: ennek bizonyítékai az abroncscsalád használatával elért győzelmek és a számos neves gyártó által gyári felszerelésként történő alkalmazás (beleértve az új Jaguár XF-et).

 

Az ultra nagy teljesítményű (UHP) szegmens egyértelműen növekvő piac, az értékesítés 2015-től 2020-ig3 várhatóan több mint kilenc millió darabbal, az összetett éves növekedési ráta több mint 3%-kal nő. Ezt a növekedést elsősorban az okozza, hogy a közép- és felső kategóriás, valamint a nagyméretű és luxus gépkocsiállományt egyre gyakrabban látják el UHP gumiabroncsokkal.

 

Az új Eagle F1 Asymmetric rengeteg új technológiát tartalmaz. Az Active Braking Technology fékezéskor növeli az érintkező felületet és a tapadást, így csökkentve a fékutat. Továbbá az új Grip Booster tapadásjavító keverék és ragasztógyanta egyaránt kiváló tapadást biztosít a rövidebb fékút és jobb kezelhetőség érdekében. Az új, megerősített szerkezeti technológia erősebb, mégis könnyű szerkezetet eredményez, javítva a kezelhetőséget, a kanyarodási teljesítményt, a futófelület kopásállóságát és az üzemanyag-hatékonyságot.

 

Az Eagle F1 Asymmetric 3-at a DEKRA független szervezet tesztelte, melynek eredménye a futófelület kopásállóságában kiváló teljesítményt mutatott a piac más prémium gumiabroncsaihoz hasonlítva. Valójában a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 a három vezető versenytárs átlagához viszonyítva 11 500 extra kilométert futott (ez 31% -kal jobb kopásállóság).

 

Továbbá a Goodyear által megrendelt független TÜV Süd Benchmark Teszt eredményei azt mutatják, hogy az Eagle F1 Asymmetric 3 a három fő vetélytárs átlagához viszonyítva nedves úton 2,6 méterrel rövidebb fékutat produkált (9%-kal jobb teljesítmény), míg száraz úton 1,3 méterrel rövidebb volt a fékútja (4%-kal jobb teljesítmény), kezelhetősége pedig 4%-kal volt jobb nedves úton. Ugyanezen teszteredmények 10,9%-kal jobb gördülési ellenállást mutatnak a vizsgált három versenytárs átlagához viszonyítva, amely a második legjobb gördülési ellenállás eredmény a tesztelt abroncsmárkák közül.

 

„Nagyon örülünk, hogy ez a gumiabroncs továbbra is jól teljesít a teszteken, különösen a legújabb DEKRA teszten, mely megerősíti a kiemelkedő futásteljesítményt"- jelentette ki Alexis Bortoluzzi, a Goodyear EMEA fogyasztói szegmensének marketingigazgatója.

Az új Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, 17 és 20'' között 41 méretben kapható, és 2016 márciusáig kiegészítjük a méretválasztékot.

 

www.goodyear.com

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük