http://www.citybrands.hu/http://www.citybrands.hu/  

A német Holtzbrinck Ventures magyar leányvállalata, a Habostorta Kft. 2010 november 3-án elindította kedvezményes szolgáltatások értékesítésével foglalkozó webáruházát a citybrands.hu domain alatt.

http://www.citybrands.hu/http://www.citybrands.hu/  

A német Holtzbrinck Ventures magyar leányvállalata, a Habostorta Kft. 2010 november 3-án elindította kedvezményes szolgáltatások értékesítésével foglalkozó webáruházát a citybrands.hu domain alatt.

Az ügy érdekessége, hogy a Holtzbrinck 2010. május közepén, a CityDeal német startup értékesítése révén vált a Groupon résztulajdonosává, így a Habostorta a Groupon „rokonaként" vághat bele az új vállalkozásba. Ugyanakkor mivel a Habostorta a Groupon-tól független cég, nem köteles a chicagoi vállalat nemzetközi expanziós stratégiáját követni. Így a citybrands a két éve rendkívül sikeres, mára már 400.000 taggal rendelkező brands.hu-t egészíti majd ki.

A brands.hu a termékek, míg a citybrands a szolgáltatások értékesítésére összpontosít. Mivel a szolgáltatások lokálisan érhetők el, a készítők olyan akciókat válogatnak össze, amelyek az adott városban minősülnek kiemelkedőnek, mindezt a brands.hu receptje szerint vegyítik a legkedvezőbb árral.

„A brands.hu-n a siker záloga, hogy akár 70-80%-os kedvezményt is elérhetnek a márkák szerint csoportosított akciók. A citybrands abban lesz más, hogy itt a városunkban kapható legjobb szolgáltatásokból válogathat majd a nagyközönség. Úgy tekintünk a citybrands-re, mint egy guide-ra, ami kipróbált ajánlatokkal szeretné megmutatni mi jó és értékes zajlik éppen a városban." – nyilatkozta Weiler Péter ügyvezető.

A Groupon modellt a Habostorta az anyacégétől nem egyszerűen átvette, hanem azt a magyar viszonyokra kellett adaptálnia. Ilyen különbség, hogy a vouchereket nem elektronikusan kapják meg a vásárlók, hanem utánvétes fizetést is lehetővé téve, biztonsági nyomaton futárszolgálat kézbesíti.

Ahogy a világ legtöbb nagyvárosában, a Groupon modellt már Budapesten is sok piaci versenyző próbálja megvalósítani. Mindez a magyar internetezők számára jelent nagy választékot és talán fellendülést a válság hatására még mindig nehéz helyzetben levő szolgáltatói szektornak.

„Nem elsősorban azért indítjuk el a citybrands-et, mert az anyacégünk befektetett a Groupon-ba, hanem mert a brands.hu két éve megalapozottan működik egy nagyon hasonló piacon. A márkás és mégis akciós termékek értékesítése után minden tapasztalatunk, és tudásunk adott, hogy megnyerő árakon szolgáltatásokat is kínáljunk tagjainknak."- nyilatkozta Weiler Péter

A citybrands első akciója a Szépművészeti Múzeum Nude Veritas – Botero kiállítására kínál 50%-os kedvezménnyel páros jegyeket. Reméljük, hogy a citybrands megtartja a kultúrát kiemelt területnek, és jobbnál-jobb rendezvényre juthatunk majd be segítségükkel kedvezményesen.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük