Május végén megszületett a Győri Édes márkával kapcsolatos digitális feladatok elvégzésére kiírt tender eredménye. A Kraft Foods Hungária Kft. által forgalmazott egyik legkedveltebb kekszmárka weboldalán, illetve éves online kommunikációján a Neo Interactive dolgozhat.

 

Május végén megszületett a Győri Édes márkával kapcsolatos digitális feladatok elvégzésére kiírt tender eredménye. A Kraft Foods Hungária Kft. által forgalmazott egyik legkedveltebb kekszmárka weboldalán, illetve éves online kommunikációján a Neo Interactive dolgozhat.

A több mint 50 éves tradícióval rendelkező Győri Édes Magyarország legnépszerűbb kekszmárkái közé tartozik. A portfólió három részből áll: a hagyományos és a prémium termékek mellé a közelmúltban a ZABfalatok családja is csatlakozott. A Neo sikerrel pályázott a Kraft Foods Hungária Kft. által kiírt tenderen, melynek tétje a Győri Édes márkaoldal fejlesztése, illetve a brand teljes körű digitális feladatainak ellátása volt. Az együttműködés keretében 2010-ben – a fejlesztési feladatokon túl – a digitális ügynökség végezheti az online médiatervezési és -vásárlási, a kreatívfejlesztési, illetve a közösségimédia-feladatokat is.

Az együttműködés első lépéseként július elején indult el a jelenleg futó TV-szpot hangulatát idéző brandsite, amelyen a terméket bemutató információkon kívül a gabonaszakértő imidzset erősítő infografikák is elérhetőek lesznek. A már most is látható ATL-kampány a márkaoldal indulásával egy időben online médiatámogatással is kiegészül.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük