2008 november 27-én  mutatja be a Lufthansa az olasz légiközlekedési piacon az új márkát: a Lufthansa Italia ötvözi a már jól ismert megbízhatóságot és magas minőséget a mediterrán hangulattal. Az új márka égisze alatt a Lufthansa 2009 februárjától hat repülőgéppel fogja biztosítani Észak-Olaszország és a legnagyobb európai fővárosok közti összeköttetést.

 

 

2008 november 27-én  mutatja be a Lufthansa az olasz légiközlekedési piacon az új márkát: a Lufthansa Italia ötvözi a már jól ismert megbízhatóságot és magas minőséget a mediterrán hangulattal. Az új márka égisze alatt a Lufthansa 2009 februárjától hat repülőgéppel fogja biztosítani Észak-Olaszország és a legnagyobb európai fővárosok közti összeköttetést.

 

2009 elején a Lufthansa megalapítja saját olasz légitársaságát, és kérvényezni fogja az olasz hatóságoknál a légiközlekedési üzemeltető engedélyt (AOC). „A Lufthansa Italia-val egy olyan jelentős piacra lépünk be, ahol továbbra is nagy a kereslet, s amely a jövőben megfelelő növekedési potenciált rejt magában. Olasz utasaink számára így elérhető lesz gazdag kínálatunk, s Észak-Olaszországból közvetlen járatokkal juthatnak el Európa számos nagyvárosába." – mondta Wolfgang Mayrhuber, a Deutsche Lufthansa AG elnök-vezérigazgatója. „Milánó és az észak-olasz régió Európa egyik legjelentősebb gazdasági központjának számít, ezért fontos, hogy légi úton is minél könnyebben eljuthassanak ide az utasok. A Lufthansa Italia ezt fogja lehetővé tenni az új járatok beindításával, jelezve egyúttal elkötelezettségét a régió felé." – tette hozzá.

2009. február 2-ától indulnak a járatok az első két városba, Barcelonába és Párizsba (a Charles de Gaulle repülőtérre). A kínálat négy héttel később Brüsszellel, Budapesttel, Bukaresttel és Madriddal bővül. A 2009-es nyári menetrend életbe lépésével március végén következik London (Heathrow) és Lisszabon. A Lufthansa utasai így a közvetlen járatok előnyeit évezhetik ezeken az útvonalakon. A Lufthansa Italia járataira szóló jegyek már 2008. október13-ától foglalhatók az ismert értékesítési csatornákon.

A Lufthansa Italia valamennyi útvonalon az Airbus A319-es típusát üzemelteti majd, amelyen a Business Class-on és a turista osztályon összesen 138 ülőhely található. A fedélzet dekorációja utal majd az olasz származásra, s az utasokat olasz utaskísérők fogják kiszolgálni, míg a vendéglátás terén az eredeti olasz ételek teszik teljessé a kínálatot.

Az utasok kényelme érdekében a Lufthansa a milánói Malpensa repülőtér üzemeltetőjével, az SEA-val közösen folyamatosan fejleszti az infrastruktúrát, így 2009 tavaszától egy minden igényt kielégítő lounge várja majd az utasokat, illetve lényegesen lerövidül a parkolóházból a beszállókapukhoz vezető út.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük