A Mai Piac szaklap egyik díjazottja: Arany Tallér díjat söpört be a Friesland
3 perc olvasásA Friesland Hungária zRrt. érdemelte ki 2008-ban az Arany Tallér díjat a „Kimagasló teljesítmények az iparban" – food – kategóriában. A Mai Piac szaklap 1997-ben alapított elismerését idén is neves szakemberekből álló zsűri ítélte oda négy kategóriában a magyar élelmiszeripar és kereskedelem kiemelkedő szereplőinek.
A Friesland Hungária zRrt. érdemelte ki 2008-ban az Arany Tallér díjat a „Kimagasló teljesítmények az iparban" – food – kategóriában. A Mai Piac szaklap 1997-ben alapított elismerését idén is neves szakemberekből álló zsűri ítélte oda négy kategóriában a magyar élelmiszeripar és kereskedelem kiemelkedő szereplőinek.
A HVG Press Kft. kiadásában megjelenő Mai Piac 2008 márciusában különleges teljesítményekért ismét Arany Tallér Díjjal jutalmazta a magyar gazdaság kiemelkedő szereplőit. Idén négy kategóriában osztották ki az elismeréseket: kimagasló teljesítmények az iparban (külön food és a non-food gyártók részére), kimagasló teljesítmények a kereskedelemben, valamint személyek és intézmények szakmai érdemeiért.
A szaktekintélyekből álló zsűri 2008. február 14-én a HVG székházában ülésezett. A zsűri szavazatai alapján food kategóriában a „Kimagasló teljesítmények az iparban" Arany Tallér Díjat egy éven át a Friesland Hungária zRt. birtokolhatja. A díj odaítélésekor a zsűri többféle szempontot mérlegelt, amelyek a cég sikerességéhez hozzájárulnak. A teljesség igénye nélkül: a cég értékesítési és márkapolitikája, a kereskedelem szereplőivel történő kölcsönösen sikeres együttműködés, valamint a cég által alkalmazott marketingtevékenység és a folyamatos, innovációk szerepeltek a meghatározó tényezők között. A zsűri egyetértett abban, hogy a Friesland Hungária zRt. a nehéz piaci környezetben jól átgondolt, hosszú távú stratégiájának és vezetői gárdájának köszönhetően sikeresen vette az elmúlt időszak ágazati nehézségeivel járó akadályokat. Termékeinek kommunikációja mind a szakma, mind a kereskedők, mind pedig a fogyasztók felé rendkívül eredményes volt.
„A Friesland sikerét az elmúlt évek tudatos márka-és piac építésének tulajdonítjuk. Átalakítottuk termékportfóliónkat, megújítottuk logisztikai kiszolgálási rendszerünket, és kereskedelmi partnereinkkel együttműködve lefektettük a lánc-specifikus csatornastratégiánk alapjait. A fenti lépésekkel sikerült biztos partneri együttműködést kialakítanunk, amelynek az alapja a kölcsönös előnyökre épülő hatékony együttműködés és a felelősségteljes kommunikáció" – nyilatkozta Jack Castelein a Friesland Hungária zRt. vezérigazgatója. „A folyamatos gyártástechnológiai- és termékfejlesztésben mindig is élen jártunk, s nem csak a fogyasztói igények legmagasabb szintű kielégítésére törekszünk, de igyekszünk ezeknek az igényeknek elébe menni és új termékeinkkel új fogyasztási alkalmakat teremteni. Az elmúlt években folyamatosan erősítettük kulcsmárkáinkat, ennek sikerét több kategóriában elért piacvezető pozíciónk is fémjelzi. Az ernyőmárkáink (Milli, Completa, Pöttyös) alatt bevezetett új termékek sikere a tudatos márkaépítés mellett az egész stáb összefogott, kiemelkedő munkájának köszönhető" – folytatta Jack Castelein.