2016 április 7-én a Paypal az Ivyrevel digitális divatház nemzetközi megnyitásának kapcsán bejelentette a márkával való együttműködését.

 

2016 április 7-én a Paypal az Ivyrevel digitális divatház nemzetközi megnyitásának kapcsán bejelentette a márkával való együttműködését.

 

Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében. A PayPal vezető fizetési platformjával globális szinten támogatja a hangsúlyosan vevőközpontú divatmárkát, amely számára alapvető jelentőségű, hogy a mindenkor elérhető legfrissebb és legjobb technológiákat alkalmazza.

 

"Büszkék vagyunk rá, hogy kizárólag digitálisan platformon működünk, mivel ez lehetőséget teremt számunkra, hogy a tervezői kreativitás és az jövő technológiai megoldásainak ötvözésével egy új minőséget hozzunk a divat világába. A PayPallel való társulás ezért tökéletesen illeszkedik a márka koncepciójába", mondta el Dejan Subosic, az Ivyrevel társalapítója.

 

Az innováció áthatja a márkát, ugyanis a cég újragondolja a tradicionális kreatív folyamatokat és a  divatipar úttörőjeként kombinálja a gépi intelligenciában rejlő lehetőségeket az emberi szakszerűséggel és kreativitással.

 

"A technológia, mint a kreatív kifejezés forrása a divatban mindannyiunkat lázba hoz. Úgy érzem a két világ összeolvadásával sokat tanulhatunk a kreativitás evolúciójáról", mondta Dejan Subosic.

 

Az Ivyrevel saját Fashion Tech Lab-et is létrehoz Stockholmban, amely a jövő divatját meghatározó kutatóközpontként fog funkcionálni. A műhelyben interaktív anyagokon, hordható technológiákon, és a fogyasztói élmény megújításán végeznek kísérleteket. A Fashion Tech Lab az Ivyrevel innovációs hátterének megteremtésével biztosítja, hogy a márka továbbra is meghatározó szereplője legyen a 21. század divatjának.

 

"A Paypal 1998 óta a digitális világ egyik fontos úttörőjeként ismert, ezért büszkék vagyunk rá, hogy lehetőségünk nyílik az Ivyrevel projekthez hasonló kiemelten innovatív kezdeményezések támogatására. A fogyasztói élmény az értékeink alapkövét jelenti, és hisszük, hogy az innovatív, egyszerű és biztonságos fizetés kulcsfontosságú az online divatáruk vásárlásánál" – nyilatkozta Mårten Barkman, a PayPal Skandinávia vezérigazgatója.

 

Az Ivyrevel büszke rá, hogy a globális vállalatok támogatják: a H&M, befektetőként, gyártástámogató és stratégiai tanácsadóként, a PayPal pedig partnerként, fizetési és disztribúciós tanácsadóként működik közre a márka útjának egyengetésében. 2016. április 7-i indulással az Ivyrevel a www.ivyrevl.com -on elérhető.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük