A Rádió 1-et megvásárolta az Advertum
2 perc olvasásA 2009-es év első munkanapján megkezdte az országos elérésű médiarendszer kiépítését az Advertum Kft. Az 1031/2008 (V.20.) sz. Kormányhatározat előírásai szerint a cég rádiós jogosultságokat vásárolt.
A 2009-es év első munkanapján megkezdte az országos elérésű médiarendszer kiépítését az Advertum Kft. Az 1031/2008 (V.20.) sz. Kormányhatározat előírásai szerint a cég rádiós jogosultságokat vásárolt.
Mint azt Klausmann Viktor sajtószóvivő elmondta, a médiarendszer éves nettó árbevételének legalább 20%-át labdarúgás-utánpótlásnevelési célokra kell fordítani így különösen fontos, hogy az évből egy nap se vesszen kárba, hiszen az üzleti tervükben foglaltak sikeres végrehajtásához mind a 365 napra szükségük van. „A Magyar Labdarúgó Szövetséggel és az Magyar Hivatásos Labdarúgó Ligával aláírt szerződésünk értelmében 2009-től legalább évi 200 millió forintot utalunk a Kormányhatározat szerinti utánpótlás-nevelési célokra.
A január 5-ei beruházás eredményeképpen az Advertum Kft. 100%-os tulajdonába került az egri 106,9 MHz-es frekvencia, valamint a tatabányai 102,5 Mhz-en fogható Rádió 1 Tatabánya, mely a második leghallgatottabb rádió a megyeszékhelyen, közel 17%-os eléréssel. Szintén Advertum-tulajdon lett a szombathelyi talált frekvencia.
„Január 15-éig további rádiók megvásárlása is sor kerül, a Kormányhatározat által előírt kötelezettségeink valamint a magyar labdarúgással megkötött megállapodásaink maradéktalan teljesítése érdekében" – tette hozzá Klausmann.
A magát Magyarország legnagyobb, nem budapesti központú médiacégeként meghatározó vállalkozás Nyíregyháza, Miskolc és Debrecen után Eger, Tatabánya és Szombathely megyeszékhelyeken is megjelenik médiatermékeivel várhatóan még az első negyedévben.