2011. május 28-án Magyarországon az év legfergetegesebb reklám-habzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája – sőt a nagy érdeklődésre való tekintettel Reklámzabálók Délutánja is- kápráztatja el közönségét a reklámfilm-történet legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival.

2011. május 28-án Magyarországon az év legfergetegesebb reklám-habzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája – sőt a nagy érdeklődésre való tekintettel Reklámzabálók Délutánja is- kápráztatja el közönségét a reklámfilm-történet legeredetibb és legemlékezetesebb alkotásaival.

A 10. jubileumát ünneplő Reklámzabálók turnéra a Millenáris Jövő Házában közel 8 ezer embert várnak. A reklámokon felül látványos show műsorok, koncertek, stand up comedy, díjátadók, promóciós aktivitások színesítik a programot. Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben Párizsban mutatta be. A 30 évvel ezelőtt Párizsból indult eseménysorozatnak köszönhetően elenleg 52 ország 172 városában kerül megrendezésre – Zágrábtól New York érintésével egészen Rio de Janeiro-ig.

A 2011-es évben nagy hangsúlyt kap a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés "zöld" eszméjének népszerűsítése. Központi téma az "Öko-e vagy?" kérdésre adandó válasz, azaz a környezettudatosság.Idén az éjszakai program mellett megrendezésre kerül a Reklámzabálók Délutánja is, így az elvonási tünetekkel rendelkező „nagy zabálók" és „ínyencek" kétszeres élvezetben részesülnek.

A délutáni vetítés 13 órakor kezdődik, ahol a 2010-es válogatás kerül bemutatásra, az esti program, a 2011-es összeállítás pedig 20 órakor, és szokás szerint hajnalig tart!„A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a gegek,a kifinomult üzenet, a humor erejét." – vallja Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője.

Ty. Inna

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük