A márka megújulásával összhangban a Sony Ericssonnál hitvallássá vált a fogyasztókkal való párbeszéd kialakítása. Mind a működésben, mind a készülékkínálatában hangsúlyos szerepet kapnak a közösségi lehetőségek.

 

A márka megújulásával összhangban a Sony Ericssonnál hitvallássá vált a fogyasztókkal való párbeszéd kialakítása. Mind a működésben, mind a készülékkínálatában hangsúlyos szerepet kapnak a közösségi lehetőségek. Ennek is köszönhetően a magyar távközlési cégek közül elsőként a Sony Ericsson Hungary-nek van lehetősége már több mint tízezer rajongóval beszélgetni a Facebookon.

„Személyre szóló, gyors és szórakoztató kommunikáció kialakítása a célunk, amin keresztül bizalmi kapcsolatot szeretnénk kialakítani fogyasztóinkkal. Ez az eltökéltség vezérel minket, eköré szervezzük a stratégiánkat. A visszajelzések alapján felhasználóink értéket látnak közösségi megoldásainkban. Köszönettel tartozunk nekik azért, hogy lehetőséget adnak a velük való párbeszédre." – mondta Németh Viktor, a Sony Ericsson regionális marketing igazgatója.

A globális üzeneteket a közösségi kommunikációban is minden esetben érdekes helyi tartalommal egészíti ki a Sony Ericsson. Minden csatornán figyelembe veszik az adott közösség sajátosságait, és a tartalmakat ennek megfelelően alakítják ki. Magyarországon a Facebook csatorna a legnépszerűbb, de a felhasználók a Twittert és YouTube-ot is aktívan használják.

A Sony Ericsson Facebook oldaláról a vállalati weboldal, a Twitter és a YouTube csatorna mellett a cég szolgáltatásai, szoftverfrissítései is közvetlenül elérhetőek. A termékhírek, játékok és sport témájú tartalmak mellett erős a videós és zenei jelenlét is – a kommunikáció itt sem egyirányú: a felhasználók hozzászólnak, és maguk is töltenek fel tartalmakat. Természetesen bőven érkeznek ügyfélszolgálati jellegű kérdések, melyre a Sony Ericsson minden esetben válaszol. A Facebookon indított szavazások érdekes visszajelzéseket adnak a fiatalok mobilhasználati szokásairól és preferenciáikról, ami a későbbiekben fontos lehet a szolgáltatások kialakításánál.

„A márkaismertség nagyon erős tényezője a sikernek. Magyarország első számú ifjúsági portálja, a Hotdog.hu lehetőséget ad 270 ezer regisztrált tagja számára, hogy profiljukon megjelöljék kedvenc márkáikat. A jelölés önkéntes, így a 74 márka összesített és szektoronkénti toplistáját a szakemberek az egyik legértékesebb brand-felmérésnek tartják. Ebben a felmérésben a Sony Ericsson az összesített listában a harmadik helyre került, a mobilgyártók között pedig az élen végeztünk. Köszönjük a minket választók bizalmát, a fókuszban továbbra is ők és az igényeik maradnak" – mondta Németh Viktor.

A Sony Ericsson közösségi jelenléte:[1]

Facebook oldal elérhetősége: http://www.facebook.com/SonyEricssonHungary

indulásának dátuma: 2009 október

rajongók száma: 10 389

Twitter csatorna elérhetősége: https://twitter.com/SonyEricssonHU

követőinek száma: 218

tweetjeinek száma: 173

YouTube csatorna elérhetősége: http://www.youtube.com/sonyericssonhungary

feltöltött videók száma: 15


[1] utolsó ellenőrzés: 2010. június 2.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük