A szolnoki vasútállomáson vehetőek át a Monorierdőnél történt vasúti baleset utasainak személyes tárgyai
3 perc olvasásAz október 6-án Monorierdő megállóhelynél történt vasúti balesetet szenvedett utasok személyes tárgyai október 14-től Szolnok vasútállomáson vehetőek át. Az önkormányzat és a rendőrség illetékes munkatársainak kérésére egy helyre kerülnek a baleset helyszínén megtalált és leltárba vett személyes tárgyak és értékek, így az utasok vagy a hozzátartozók Szolnok vasútállomáson érdeklődhetnek. A jegyzőkönyvek alapján, papíron történő átadás-átvételt követően vihetőek el a tárgyak. Az állomás Ügyfélszolgálata naponta 8-15 óráig áll rendelkezésre, illetve telefonon a 06 1 512-14 08-as telefonszámon lehet felvilágosítást kérni.
Az október 6-án Monorierdő megállóhelynél történt vasúti balesetet szenvedett utasok személyes tárgyai október 14-től Szolnok vasútállomáson vehetőek át. Az önkormányzat és a rendőrség illetékes munkatársainak kérésére egy helyre kerülnek a baleset helyszínén megtalált és leltárba vett személyes tárgyak és értékek, így az utasok vagy a hozzátartozók Szolnok vasútállomáson érdeklődhetnek. A jegyzőkönyvek alapján, papíron történő átadás-átvételt követően vihetőek el a tárgyak. Az állomás Ügyfélszolgálata naponta 8-15 óráig áll rendelkezésre, illetve telefonon a 06 1 512-14 08-as telefonszámon lehet felvilágosítást kérni.
A balesetet szenvedett utasok kártérítési igényüket továbbra is a MÁV-START Zrt. Ügyfélszolgálatához a 1426 Budapest Pf.:56-ra küldhetik el, vagy az Allianz Hungária Biztosító Ügyfélszolgálatával tudják felvenni a kapcsolatot. Minden menetjeggyel vagy bérlettel rendelkező utas biztosított, a kárbejelentést minden érintettnek egyedileg szükséges megtennie, a jegy, a személyi adatok, orvosi látlelet, illetve a kórházi zárójelentés szükséges hozzá. A MÁV-START Zrt. azonnal továbbítja a hozzá beérkező kárigényeket az Allianz Biztosítóhoz, ezzel is segítve a biztosító munkáját, és a kárigények mielőbbi érvényesítését. A Biztosító társaság a lehető leggyorsabban megtéríti az utasbaleset biztosítás alapján benyújtott szolgáltatási igényeket, ahol szükség van, ott kárelőleget fizet, ahogyan ez az Allianznál már bevett gyakorlat. Az Allianz Hungária továbbra is várja a bejelentéseket telefonos ügyfélszolgálatán (06-40-421-421), a www.allianz.hu honlapon vagy személyesen az Allianz Hungária legközelebbi fiókjában.
A MÁV-START Zrt. őszinte részvétét fejezi ki a Budapest-Cegléd vasútvonalon történt balesetben elhunyt áldozatok családtagjainak, és gyors gyógyulást kíván a megsérült utasoknak.