A Tchibo a LEWIS PR-t választotta
2 perc olvasásA LEWIS PR ajánlata bizonyult a legjobbnak, így januártól a brit központú nemzetközi pr ügynökség budapesti irodája látja el a Tchibo magyarországi kommunikációs feladatait.
A LEWIS PR ajánlata bizonyult a legjobbnak, így januártól a brit központú nemzetközi pr ügynökség budapesti irodája látja el a Tchibo magyarországi kommunikációs feladatait.
Az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető forgalmazója meghívásos tenderen válaszotta ki a kommunikációs feladatokat ellátó új ügynökségét, a LEWIS PR-t. A meghívót korábbi referenciák alapján küldte ki a Tchibo a pr-ügynökségeknek. A 2008. novemberében lezajlott tenderen végül három pr-cég kapott lehetőséget a prezentációra.
Szijjártó Ágnes, a Tchibo magyarországi kommunikációs munkatársa hangsúlyozta: „ A LEWIS tanácsadói nem csak a hozzáértésükkel győztek meg bennünket, hanem azzal is, hogy megbízható, kreatív és kellemes emberek."
A Lewis elsősorban a Tchibo hatvanadik születésnapjához kapcsolódó imázskampányra koncentrál, ugyanakkor kiemelt szerepet kap a három magyarországi Tchibo-üzlet kereskedelmi akcióival kapcsolatos pr-munka is.
A Tchibo korábban házon belül illetve projekt alapon a Double Decker és a Premier Kommunikációs iroda segítségével oldotta meg a kommunikációs feladatok ellátását.