A Tigáz Zrt. mindent megtesz azoknak a fogyasztóinak, ügyfeleinek a megsegítéséért, akik a Buda-Cash brókerház és a kapcsolódó bankok jelenlegi hatósági vizsgálata miatt nem férnek hozzá a pénzükhöz, és ezért fizetési nehézségeik adódnak.

A Tigáz Zrt. mindent megtesz azoknak a fogyasztóinak, ügyfeleinek a megsegítéséért, akik a Buda-Cash brókerház és a kapcsolódó bankok jelenlegi hatósági vizsgálata miatt nem férnek hozzá a pénzükhöz, és ezért fizetési nehézségeik adódnak.

A Tigáz minden tőle telhető módon segíteni fogja azon ügyfeleit, akiknek a Buda-Cash vizsgálata miatt időszakosan pénzügyi nehézségei támadtak a gázszolgáltatás díjának rendezésében. A Társaság arra kéri a bajba jutott fogyasztóit, hogy ha a Buda-Cash ellen folyó eljárás miatt fizetési problémái adódnak a gázszámla kifizetést illetően, akkor azt szükség szerint időben jelezzék a Tigáz ügyfélszolgálati elérhetőségein.

A Tigáz mindent megtesz fogyasztói biztonságáért, az érintett ügyletek beazonosítása már folyamatban van. A Társaság ügyfélszolgálati irodái elérhetőségei megtalálhatóak a www.tigaz.hu/ugyfelszolgalatweboldalon. A telefonos ügyfélszolgálatot a fogyasztók a 06 (40) 333-338 számon érhetik el.

A Társaság bízik abban, hogy ezzel is hozzájárulhat az önhibájukon kívül nehéz helyzetbe került ügyfelei problémáinak mielőbbi rendezéséhez.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük