http://www.digitalfestival.hu/http://www.digitalfestival.hu/  

Andrew Pozniak, a Google szakértője az 2009. április 29-i DigitalFestival-on az internetes utazásszervezés gyors térhódítása kapcsán tart előadást a turisztikai szektorra váró kihívásokról és lehetőségekről.

http://www.digitalfestival.hu/http://www.digitalfestival.hu/  

Andrew Pozniak, a Google szakértője az 2009. április 29-i DigitalFestival-on az internetes utazásszervezés gyors térhódítása kapcsán tart előadást a turisztikai szektorra váró kihívásokról és lehetőségekről.

Az nem meglepő, hogy a néhány éve oly sikeres fapados légitársaságok foglalásaik 98%-át az interneten keresztül bonyolítják. A PhoCusWright[1] elemzőcég adata azonban ennél már jóval megdöbbentőbb, és egy alapvető átalakulást vetít előre: 2009-ben Európában összesen mintegy 253 milliárd eurót fognak költeni nyaralásra és egyéb turisztikai célokra. Ennek a hatalmas összegnek a 32%-át, 80 milliárd eurónyi (azaz körülbelül 24 ezermilliárd forintnyi) utazást várhatóan az interneten foglalják le a pihenni vágyók. Világosan látható tehát, hogy az üzleti sikerüket a színes katalógusokra építő utazási irodáknak alapjaiban kell átformálniuk stratégiájukat, ha az elkövetkező években is az iparágban szeretnének maradni – hisz a trend egyértelműen azt mutatja, hogy hamarosan még nagyobb szerepet fog kapni az online rendelés a turizmus területén. A legfejlettebb európai piacokon – amilyen például az Egyesült Királyság – az internet részaránya már idén is meg fogja közelíteni az 50%-ot, az USA-ban pedig már meg is haladta azt.

Andrew Pozniak, a Google turisztikai szakértője a XXI. század azon kihívásairól és lehetőségeiről fog beszélni, amelyekkel a beutaztató szektor (beleértve a hazai szállodákat és a vendéglátóipar minden további szereplőjét) már jelenleg is szembesül, a belföldi piacra értékesítő utazási irodáknak pedig hamarosan meg kell küzdeniük.

Andrew Pozniak

Az elmúlt tizenöt évben Andrew a marketing számos területén dolgozott. Karrierjét a Thomson Travelnél kezdte, ahol a cég tengerparti és repülő-útjainak specialistája volt. A London Business School MBA diplomája és a vezető amerikai sales- és marketingtanácsadó, a ZS Associatesnél szerzett konzultációs tapasztalatok után csatlakozott a Le Meridien hotellánchoz, ahol a cég online tevékenységét irányította. Miután a Le Meridient sikeresen eladták a Starwood Hotels and Resorts-nak, Andrew csatlakozott a Google londoni irodájához, ahol az EMEA-régió (Európa, Közel-Kelet és Afrika) vezető turisztikai szakértője lett.

A DigitalFestival

A tavalyi teltházas rendezvény után 2009-ben ismét megrendezésre kerül a DigitalFestival (presented by BrandFestival®) a Republic Advertising & Branding és a Neo Interactive szervezésében. A programban további neves külföldi és hazai vezetők beszélnek az online világban szerzett tapasztalataikról és az innovatív digitális megoldásokról. A válság évében válaszokat kapunk olyan húsbavágó kérdésekben is, mint a kampányok költséghatékony kivitelezése a digitális platformokon, az online média helyes aránya a teljes médiamixben vagy a hagyományostól eltérő, alternatív marketingeszközök megfelelő és mérhető, nem pedig pusztán „divatból" történő alkalmazása.

 http://www.digitalfestival.hu/

 a fesztivál blogja – http://digitalfestival.blog.hu/


[1] http://www.phocuswright.com/, illetve http://www.phocuswright.com/research_publications_buy_a_report/550

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük