prolo.jpgA Prologis, a világ vezető logisztikai ingatlanvállalata nyerte el 2018-ban az Európa legerősebb ingatlanfejlesztő márkája címet.

 

A Prologis a “Logisztika” kategóriában vehette át a díjat, a vállalati márkák értékelése terén piacvezető, németországi székhelyű Real Estate Brand Institute (REB Institute) által szervezett Real Estate Brand Awards gálaeseményén.

 

„Szisztematikusan fejlesztjük márkánk profilját, és olyan területekre fókuszálunk, amelyek meghatároznak minket és megkülönböztetnek bennünket másoktól. Ez az elismerés azt jelzi, hogy márkastratégiánk eredményes” – mondja Marta Tęsiorowska, a Prologis európai marketing és kommunikációs alelnöke. „Fontos számunkra márkaértékünk független és tudományos alapokon nyugvó elismerése, hiszen ez piaci részesedésünk további fejlődését is meghatározza.”

 

Márkaérték-tanulmány

Ez az empirikus tanulmány az ingatlanfejlesztőkre vonatkozó 100 fő márkaindexet határoz meg. A kutatás a kulcsfontosságú teljesítménymutatók mentén elemzi a márkafejlődést és méri a legfontosabb ingatlanvállalatok pozicionálási stratégiáját Európában. A vizsgálatot évente, 47 európai ország összesen 94.868 iparági szakértőjének megkérdezésével végzik. A kutatás eredményeinek könnyű értelmezhetősége érdekében a vállalatok márkaértékének meghatározásához kvalitatív és kvantitatív módszereket is használnak.

 

A Prologis márka a legmagasabb pontszámot a regionális kompetencia, az innovációs képesség és a konverziós erő kategóriájában érte el.

 

A Prologis Inc. világszerte vezető az ipari ingatlanok területén és kiemelt figyelmet fordít a magas növekedési rátával és magas belépési korláttal rendelkező piacok iránt. 2018. március 31-i adatok szerint a Prologis 19 országban, konszolidált alapon vagy konszolidálatlan vegyesvállalatokon keresztül összesen körülbelül 63 millió négyzetméter létesítményt és fejlesztési projektet birtokol részben vagy egészben. A Prologis körülbelül 5000, különféle piacokon tevékenykedő ügyfelének ad bérbe modern disztribúciós létesítményeket elsősorban vállalatközi és kiskereskedelmi/online értékesítési területeken.

 

Az European Real Estate Brand Institute az európai ingatlanszakma vezető platformja a vállalatok márkapozicionálásának meghatározásában. A legnagyobb, tudományosan is elismert márkaérték-kutatásra alapozva az intézmény éves szinten több mint 1400 ingatlanvállalatot értékelt 2009 óta.

 

https://www.prologis.com

https://www.reb.institute

 

Lantai József