Az Auchan mind a 19 hazai áruházában különleges, hazai gyártók és termelők termékeit népszerűsítő akció várja a vásárlókat a hétvégén. Az Agrár Kincseink, hagyományteremtő szándékkal megszervezett kereskedelmi akció keretében 2014. május 16-18. között 94 magyar termelő, gyártó vállalkozás mutatkozik be az áruházakban, több mint 200 terméküket mutatják be kóstoltató standokon, emellett több mint 300 akciós termék is várja az érdeklődőket. A budaörsi áruházban megtartott nyitó rendezvényen Feldman Zsolt a Vidékfejlesztési Minisztérium agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára vett részt, valamint több szakmai szervezet képviselője is.

 

Az Auchan mind a 19 hazai áruházában különleges, hazai gyártók és termelők termékeit népszerűsítő akció várja a vásárlókat a hétvégén. Az Agrár Kincseink, hagyományteremtő szándékkal megszervezett kereskedelmi akció keretében 2014. május 16-18. között 94 magyar termelő, gyártó vállalkozás mutatkozik be az áruházakban, több mint 200 terméküket mutatják be kóstoltató standokon, emellett több mint 300 akciós termék is várja az érdeklődőket. A budaörsi áruházban megtartott nyitó rendezvényen Feldman Zsolt a Vidékfejlesztési Minisztérium agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára vett részt, valamint több szakmai szervezet képviselője is.

 

A 16 éves Auchan Magyarország Kft. jelenlegi 1500 beszállítója közül 1350 hazai vállalkozás, közöttük is az áruházlánc törekvéseinek megfelelően egyre több a hazai gyártó és termelő, akiknek egyre nagyobb piaci lehetőséget biztosítanak az áruházakban. Az Auchan Magyarország a közvetlen kapcsolatok kiépítésére törekszik, a közvetítő vállalatok kiküszöbölésével, ami kedvező mind a termelők, mind a vásárlók számára. Az Agrár Kincseink akcióval a vásárlók körében a hazai gyártók termékeit kívánja népszerűsíteni az áruházlánc, több száz terméket kóstoltatnak a 19 áruházban ezen a hétvégén, és sok agrártermék akciós áron várja a vásárlókat.

 

A megnyitón Feldman Zsolt beszédében hangsúlyozta, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok kiemelt partnerek lehetnek a kiváló minőségű magyar termékek egyre tudatosabban vásárló hazai fogyasztók felé történő eljuttatásában. Ehhez olyan bizalmon alapuló tartós partnerségre van szükség az élelmiszerlánc különböző szereplői között, amely egyszerre szolgálja a magyar élelmiszergazdaság fejlődését, a felek és a legszélesebb hazai fogyasztói rétegek érdekeit.

 

Az Agrár Kincseink akció során az áruházlánc partnerei – az Agrármarketing Centrum, a Magyar Húsiparosok Szövetsége, a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács és a Magyar Juh- és Kecsketenyésztő Szövetség – jelen voltak a budaörsi nyitó rendezvényen, a hazai gyártók és termelők képviseletében.

 

A megnyitón Benoit Barbault, az Auchan Magyarország Kft. beszerzési igazgatója az agrártermékek bemutatása mellett ünnepélyes keretek között bejelentette, hogy Tájaink Ízei nevű hazai sajátmárkás termékeik közül 5 termék – Hartai sonkák és kolbászok – nyerte el a Vidékfejlesztési Minisztérium Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyét a napokban. „Ez különösen fontos elismerés számunkra és a több mint 200 minőségi hazai termék számára, melyeket Tájaink Ízei néven tavaly vezettünk be áruházainkban. Célunk, hogy minél több kiváló minőségű terméket kínáljunk áruházainkban, és elkötelezetten népszerűsítsük a magyar gyártókat és termelőket is" – mondta el Benoit Barbault az Agrár Kincseink nyitó rendezvényen.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük