www.arcussearch.huwww.arcussearch.hu  

Az AdGooroo a vezető hirdetési információs rendszer a keresőmarketinggel foglalkozók számára: rendszeréből napi szinten tájékozódhatnak a versenytársak kulcsszavairól, hirdetési szövegeiről, kampány-statisztikájáról, ezzel tovább javítva saját hirdetésük hatékonyságát. 2008 februárjától az AdGooroo egyedüli magyarországi partnere a piacvezető keresőmarketing ügynökség, az Arcus Search.

www.arcussearch.huwww.arcussearch.hu  

Az AdGooroo a vezető hirdetési információs rendszer a keresőmarketinggel foglalkozók számára: rendszeréből napi szinten tájékozódhatnak a versenytársak kulcsszavairól, hirdetési szövegeiről, kampány-statisztikájáról, ezzel tovább javítva saját hirdetésük hatékonyságát. 2008 februárjától az AdGooroo egyedüli magyarországi partnere a piacvezető keresőmarketing ügynökség, az Arcus Search.

 Az AdGooroo vezető hirdetési információs rendszer egyedi technológiájával bármilyen iparág keresőhirdetési aktivitását képes követni, segítve ezzel a kifinomult ügynökségek és hirdetők munkáját. Az AdGooroo rendszeréből ügyfeleik tájékozódhatnak versenytársaik kulcsszavairól, hirdetési szövegeiről, kampány statisztikájáról, valamint napi figyelmeztetéseket és egyéb információkat kaphatnak, amelyekkel tovább javíthatják hirdetésük hatékonyságát.

 Az Arcus Search, a piacvezető keresőmarketing ügynökség 2008 februárjában együttműködési megállapodást kötött az AdGooroo-val. Nemzetközi színvonalú versenytárs vizsgálatával ügyfelei részére újabb értéknövelt szolgáltatási csomagokat vezet be 2008 márciusától.

Az AdGooroo-t 2004-ben alapították, hogy kielégítse a független versenytárs figyelési igényeket az egyre növekvő keresőmarketing iparágban. Eredetileg belső használatú marketing eszköz volt egy „affiliate marketing" vállalatnál, és amint bizonyította fontosságát, különálló vállalkozássá nőtte ki magát.

 Az AdGooroo jelenlegi változata a természetes találatok mellett a fizetett hirdetések követésére is képes a Google, Yahoo, MSN és a Baidu felületein, több mint 14 országban.

 Az Arcus Search (korábban: Arcanian Consulting) Magyarország első keresőmarketing ügynöksége, több mint 6 éve foglalkozik keresőmarketing megoldásokkal és 9 éves webfejlesztési tapasztalattal rendelkezik. Az Arcus Search az első cég, amely elnyerte mind az ETARGET mind a Google AdWords hirdetési rendszerszerek ügynökségi minősítését, továbbá az egyetlen, amely a keresőhirdetések kezeléséhez a kattintási csalások kiszűrését segítő rendszert, valamint a versenytársak aktivitását figyelő AdGooroo-t ajánlja ügyfelei részére.

Az Arcus Search eddig több mint 200 kampányt kezelt a keresőrendszerekben (2007-ben összesen 900.000 USD értékben), és jelenleg több mint 10 aktív keresőoptimalizálási projektje fut. A piaci adatok alapján 18-20%-os hazai piaci részesedése volt 2007-ben a keresőhirdetési piacon, versenytársait mérföldekkel megelőzve.

Marketingtervezési folyamatait állandóan aktualizálja a nemzetközi trendeket követve. Célja, hogy ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásai mérhető üzleti eredményeket hozzanak. A tervezés során figyelembe veszi ügyfelei leendő vásárlóinak döntési folyamatát, ehhez igazítja az ajánlott marketing stratégiát.

Az Arcus Search keresőmarketing tanácsadás keretein belül törekszik az ügyfelei számára leghatékonyabb megvalósítások megismertetésére, kiválasztására és összehangolására. 2007-ben csatlakozott a legnagyobb független hazai interaktív ügynökséghez, az Arcus Interactive Group-hoz, amelynek ma önálló keresőmarketing divíziója.

 A legfrissebb adatok szerint Magyarországon a vásárlási szempontból leginkább potens – 15-49 éves – lakosok hozzávetőlegesen 50%-a használja rendszeresen az internetet. Az internetezők többsége – körülbelül 90%-a – igénybe veszi valamelyik keresőrendszert (Google, Tango, Goliat, Kurzor). Ennek oka, hogy az elérhető weboldalak száma napjainkra elképzelhetetlen méreteket öltött, így, a rendelkezésre álló idő szűkösségéből fakadóan, elengedhetetlenné vált a strukturálás, a releváns tartalmak mielőbbi megtalálása.

 Az online marketing növekvő szerepét mi sem mutatja jobban, mint hogy 2006-ra – az éves reklámköltést figyelembe véve – két szegmens növelte jelentősen részesedését a reklámtortából; a kültéri média és az online marketing. Ez utóbbi hozzávetőlegesen 160%-os növekedést ért el. Az online marketing legdinamikusabban fejlődő szegmense a keresőmarketing piac; az Egyesült Államokban jelenleg az online reklámköltés több mint 40%-át teszi ki. Hazánkban a keresőmarketing piac 2007-re körülbelül 1 milliárd forintos költést tudhat magáénak, mely 250%-os növekedést jelent 2006-hoz képest.

 A keresőfelületek marketing célú felhasználása egy új, költséghatékony kommunikációs lehetőség, mely a felhasználók meglévő motivációjára épít, ezzel üzleti szempontból az egyik legnagyobb megtérülést hozó marketingeszköz. Az felhasználók amennyiben egy szolgáltatásról, termékről szeretnének informálódni, vagy egy ismeretlen weboldalt  szeretnének megtalálni: leggyakrabban a keresőket használják. A statisztikák alapján a felhasználók 78%-a használja a keresőmotorokat vásárlás előtt, tehát vásárlási döntés előkészítésére, így ez a kommunikációs csatorna napjainkban szinte kihagyhatatlanná vált az online marketing-mix kialakításakor.

 A keresőmarketing rendkívüli előnye a többi marketingeszközzel szemben, hogy a keresőkből érkező látogatók már befogadó-képes, nyitott állapotban érkeznek a site-ra, emiatt könnyebben  megszólíthatóak, mint a többi csatornán elért potenciális vásárlók.  A tradicionális marketingeszközökkel szemben a célcsoport számára ugyanis pontosan akkor jelenik meg a kínálat, amikor igény merül fel az információszerzésre, a vásárlásra.

  „A keresőmarketing piac ugrásszerűen növekszik és egyre bonyolultabbá válik, az Egyesült Államokban az online hirdetési költéseknek már több mint 40%-a jut erre a területre. Versenytársainkra vonatkozó adatgyűjtés kritikussá vált minden online hirdetéshez és marketing döntéshez. Az AdGooroo a piacon elérhető legszéleskörűbb elemzési eszköztárat kínálja ehhez." – mondta Richard Stokes, az AdGooroo elnöke.

 „A hazai keresőmarketing piac ugrásszerű növekedését 2007-ben tapasztalhattuk meg, és ehhez hasonlóra számítunk idén." – mondta Fazakas László, az Arcus Search divízióvezetője, majd hozzátette: „Azért, hogy ügyfeleinkkel a legtöbb információ birtokában hozhassuk meg napi döntéseinket, szükségünk van egy olyan eszközre, amellyel láthatóvá válnak versenytársaik a keresőkben, és így jobban megismerhetjük ezen versenytársak hirdetési stratégiáját."
Kálmán Tamás, az ETARGET Kft magyarországi vezetője szerint az ágazat rohamos fejlődésével a keresőmarketing szolgáltatás, azaz a PPC és a SEO költések is nagymértékben fognak növekedni. A világháló elterjedése felerősíti a versenyt, és ennek köszönhetően egyre több cég fogja felismerni, hogy stratégiájukból nem hagyhatják ki ezt a hirdetési formát.

Az Arcus Interactive Group a legnagyobb hazai független interaktív ügynökség, a 2007-es évben közel 2 milliárd Ft árbevételt generált. Öt üzletága, az Arcus Comm, Arcus Media, Arcus PR, Arcus Search és Arcus Tech, az interaktív üzleti kommunikáció teljes körű megoldás-szállítói.

http://www.arcussearch.hu/

http://www.aigroup.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük