Az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR Rendszerház Zrt.) idén már 11. alkalommal vesz részt a hannoveri  CeBIT-en. A március 15-21. között zajló Informatikai és Telekommunikációs világkiállításon nem csak a cég újabb, saját fejlesztésû és gyártású termékei (pl. ?BankPoint?, ?TicketLine?) debütáltak, de megújult arculatával is elsõ ízben mutatkozott be a vállalat. A szakma éves seregszemléjén, hagyományosan a legnagyobb magyar standon ? mintegy 80 m2-en ? a 13 féle infokioszk és ügyfélhívó AQUIS-terminál az érdeklõdõket.  

 Az AQUIS Informatika Zrt. (volt MINOR Rendszerház Zrt.) idén már 11. alkalommal vesz részt a hannoveri  CeBIT-en. A március 15-21. között zajló Informatikai és Telekommunikációs világkiállításon nem csak a cég újabb, saját fejlesztésû és gyártású termékei (pl. ?BankPoint?, ?TicketLine?) debütáltak, de megújult arculatával is elsõ ízben mutatkozott be a vállalat. A szakma éves seregszemléjén, hagyományosan a legnagyobb magyar standon ? mintegy 80 m2-en ? a 13 féle infokioszk és ügyfélhívó AQUIS-terminál az érdeklõdõket.  

 

Az AQUIS Informatika Zrt. azon ritka magyar informatikai vállalatok közé tartozik, amely már több mint egy évtizede ? hagyományosan a legnagyobb magyar standon ? mutatja be termékeit a CeBIT Informatikai és Telekommunikációs világkiállításon. Idén tavasszal, a már ismert infokioszk és ügyfélhívó rendszerei mellett több újdonsággal is szolgál a cég a vásárra ellátogatók számára. 

Az AQUIS 80 m2-es standján (17-es pavilon, C52-es stand) az elõzõ években bemutatott termékek mellett olyan, piaci igényekkel összhangban álló ? fõleg az egészségügyi és a közlekedési szektor számára fejlesztett ? kioszkjai tekinthetõk meg elõször, mint pl. a multimédiás alkalmazásokhoz ajánlott, óriás képernyõs ?Big Touch?.

Ugyanitt látható az elegáns kivitelû, üveg felülettel rendelkezõ ?Glassy?, és az ergonómikus kialakítású, mozgáskorlátozottak számára is használható és e-ügyintézésre ajánlott ?e-Point?. A virtuális menetjegyiroda összes funkcióját magában foglalja a ?TicketLine?, és hogy a bankig se kelljen elfáradnia az ügyfélnek, az AQUIS kifejlesztette az itt bemutatásra került, széles körû banki szolgáltatásokat nyújtó ?BankPoint?-ot  is.

 Dobozi Péter, a cég vezérigazgatója elmondta: ?Regionális fejlõdésünk megalapozásához nagyszerû színtér az idei CeBIT, ahol ismét óriási az érdeklõdés termékeink iránt. Jellemzõen jó kapcsolatokat ápolunk és teremtünk külföldi ügyfelekkel és partnerekkel, és ezek nagyszerû alapot teremthetnek egy nemzetközi hálózat kiépítéséhez is?. 

Mint ismeretes, idén márciustól új névvel, stratégiát és arculatot váltva új pályáján halad tovább az AQUIS Informatika Zrt. konszolidálva termék- és ügyfélportfolióját, az exportra és a külföldi terjeszkedésre nagy hangsúlyt fektetve halad elõre a cég. A vállalat, céljai szerint két éven belül eléri a tõzsdeképességet, majd 2010-re legalább egy területen piacvezetõvé válik.  www.aquis.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük