A Budapest Airport Európa élmezőnyéhez tartozik: ezt nem csak az idén másodjára odaítélt Skytrax díj igazolja, hanem a legfrissebb negyedéves ASQ (airport service quality, vagyis repülőtéri szolgáltatás-minőségi felmérés) eredményei alapján is. A 2006-ban bevezetett, repülőtértől független titkos, kérdőíves felmérés szerint még soha nem volt ilyen jó a megítélése a budapesti repülőtérnek, mint az idei első negyedévben.

 

A Budapest Airport Európa élmezőnyéhez tartozik: ezt nem csak az idén másodjára odaítélt Skytrax díj igazolja, hanem a legfrissebb negyedéves ASQ (airport service quality, vagyis repülőtéri szolgáltatás-minőségi felmérés) eredményei alapján is. A 2006-ban bevezetett, repülőtértől független titkos, kérdőíves felmérés szerint még soha nem volt ilyen jó a megítélése a budapesti repülőtérnek, mint az idei első negyedévben.

 

Minden eddiginél jobb értékelést kapott a Budapest Airport 2015 első negyedévében. A repülőtéri szolgáltatások összesített „tetszési indexe" magasan az európai átlag fölött van Budapesten, amit az utasok véleményét 36 szempont szerint vizsgáló titkos, kérdőíves kutatás mutatott ki. A Liszt Ferenc Repülőtér 5-ös skálán 4,03-mas összesített eredményt ért el az ACI (Airports Council International – Repülőterek Nemzetközi Tanácsa) által gondozott elégedettségi felmérésen. A kérdőíven gondosan összeállított kérdésekkel a repülőtér valamennyi szolgáltatására, a tájékoztatási rendszerekre és a személyzet munkájára és kedvességére is rákérdeznek.

 

A budapesti repülőteret használó utasok a legfrissebb visszajelzések alapján különösen magasra értékelték a repülőtéren érezhető biztonságot, ami vélhetően összefügg azzal, hogy a biztonsági ellenőrzés alaposságára is igen magas pontszámot adtak – mindkettő kategória négy fölötti átlageredményt kapott. A felmérésből az is kiderült, hogy a magyar főváros repülőtere különösen a kereskedelmi és más szolgáltatások, a tisztaság és a komfort terén nyújt kiemelkedő teljesítményt az európai mezőnyben. Az ASQ felmérésen Európa 73 repülőtere vesz részt, köztük a budapesti is. A Budapest Airport 4,03-as átlag pontszáma jóval az európai átlag fölött van, ami a vizsgált időszakban 3,91 volt.

 

„Az elmúlt évek során folyamatosan emelkedtek az utaselégedettségi mutatóink, ami megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk, hiszen óriási erőfeszítéseket tettünk a minőség fejlesztése érdekében." – fogalmazott Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette: „Nagyon örülünk, hogy a jelek szerint az utasok is értékelik azt a törekvést, amiért a Budapest Airport munkavállalói és üzleti partnerei minden szinten keményen dolgoznak, hogy a főváros légikikötőjét a régió legjobb repülőterévé tegyék a szolgáltatási színvonal és a növekedés terén egyaránt."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük