AZ ÉVTIZED FOGYASZTÓI MÁRKÁJA: A SZENTKIRÁLYI ÁSVÁNYVÍZ
2 perc olvasás
2011-ben a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága ismét a Szentkirályi Ásványvíz Kft-t választotta a Superbrands-díjra, miután újabb nemzetközi versenyeken is világdíjakat kapott. A cég az év legdinamikusabban fejlődő fogyasztói márkája, és egyúttal bekerült a TOP150 fogyasztói/TOP 80 üzleti magyar márkák közé.
2011-ben a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága ismét a Szentkirályi Ásványvíz Kft-t választotta a Superbrands-díjra, miután újabb nemzetközi versenyeken is világdíjakat kapott. A cég az év legdinamikusabban fejlődő fogyasztói márkája, és egyúttal bekerült a TOP150 fogyasztói/TOP 80 üzleti magyar márkák közé.
A magyar Brands-programot 2010-ben hozták létre, amely 2011-ben másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját. A Szentkirályi forrása további 50 évre tudja garantálni a hozamot a magyar fogyasztási igényeknek megfelelően. A „legjobb új PET palackok" kategóriájában szintén díjnyertes lett.
Uniós támogatás a Szentkirályi Ásványvíznek
A bel- és külföldön is sokszoros díjnyertes Szentkirályi Ásványvíz Kft. 205,5 milliós fejlesztési beruházásához 82 millió forintos támogatást kapott, amelynek keretében a projektet máris megvalósították. A fejlesztés segítségével új szénsavas üdítőitalok gyártására alkalmas berendezéseket vásároltak. Továbbá lehetőség nyílt kisebb súlyú, környezetkímélőbb flakon és kupak felhasználására. Tehát elkészült az új generációs kiszerelés és az új termék marketingjének támogatása. A cég 100%-ban magyar tulajdonú családi vállalkozás 1993 óta. 1994 óta lett vezető piaci márka. 2003 óta működik önálló cégként. Termékeik hungarikumnak számítanak, és egy több millió éves forrás kristálytiszta vizéből származnak. Hazánk nagyköveteként külföldre is eljutott. A szénsavmentes Szentkirályi akár forralás nélkül is adható kisbabáknak!
DOBI ILDIKÓ