IBM

IBM elindította az ?Innovation Factory for Telecom" elnevezésû szolgáltatást, amely ötleteket, új termékeket és szolgáltatásokat állít elõ az üzleti növekedéshez. A távközlési cégekre egy sor olyan nyomás nehezedik a verseny miatt, amely elvárja újfajta bevételi lehetõségek teremtésének, új üzleti modellek kipróbálásának és az innováció felgyorsításának a képességét.

  IBM

IBM elindította az ?Innovation Factory for Telecom" elnevezésû szolgáltatást, amely ötleteket, új termékeket és szolgáltatásokat állít elõ az üzleti növekedéshez. A távközlési cégekre egy sor olyan nyomás nehezedik a verseny miatt, amely elvárja újfajta bevételi lehetõségek teremtésének, új üzleti modellek kipróbálásának és az innováció felgyorsításának a képességét.

Az Innovation Factory szociális hálózati technológiák alkalmazásával segít a cégeknek gyorsan kitalálni és kipróbálni új termékeiket és szolgáltatásaikat, hogy a sok hónapos piacra vitelt akár néhány napra gyorsítsa. Ez az innovációs folyamat megragadásával lehetséges: az alkalmazottak, partnerek, szoftverfejlesztõk és elõfizetõk közötti online közösségek segítségével gyorsítható fel a közös alkotás folyamatot az ötletektõl egészen a kereskedelmi megvalósításig. Az innováció gyárban a kutatást, a fejlesztést és a piaci tesztelés egy helyre került.

Ahogy a távközlési operátorok átállnak IP-re és új generációs szolgáltatásokra, szükségük van egy olyan infrastruktúrára, amelynek segítségével minimális költséggel megálmodhatják, kipróbálhatják, inkubációs körülmények között elindíthatják és tesztelhetik a különféle hang- és adatszolgáltatásokat. Az Innovation Factory for Telecom olyan technológiákat használ az új szolgáltatások piacra dobásának felgyorsításához, mint a blogok, wikik, szociális címkézés, felmérések és kérdõívek. Ezeket a szociális hálózati és információ-felderítési funkciókat az operátorral- vagy éppen az olyan külsõ közösséggel, mint az elõfizetõk, üzleti partnerek vagy finanszírozók – együtt közösen készített szolgáltatásokra alkalmazzák.

Az Innovation Factory for Telecom központi szerepet játszhat új szolgáltatások kipróbálásában, az online dokumentáció biztosításában, a próbák támogatásában, illetve velük kapcsolatban az innovációs közösség visszajelzéseinek begyûjtésében. A folyamat közelebb viszi a szolgáltatókat elõfizetõikhez, mivel sokkal inkább az elõfizetõk igényeinek megfelelõ termékek készíthetõk, korán azonosíthatók a piaci trendek és közvetlen a kapcsolat az elõfizetõkkel.

Az IBM-en belül kipróbált informatikai eszközökre épülõ Innovation Factory for Telecom az IBM szoftvertermékeibõl, nyílt forráskódú rendszerekbõl, illetve külsõ gyártók termékeibõl áll.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük