Az Unilever 2009 szeptember 15-én bejelentette, hogy megvásárolná a Sara Lee kozmetikai üzletágát. Az 1.275 milliárd eurós ügylet még a hatóságok és az európai szakszervezetek jóváhagyására vár.

 

Az Unilever 2009 szeptember 15-én bejelentette, hogy megvásárolná a Sara Lee kozmetikai üzletágát. Az 1.275 milliárd eurós ügylet még a hatóságok és az európai szakszervezetek jóváhagyására vár.

Az egyesülés konkrét lépéseit az Unilever addig nem hozhatja nyilvánosságra, amíg le nem zárulnak az egyeztetési folyamatok az európai szakszervezetekkel, és amíg a vállalat meg nem kapja az illetékes hatóságok engedélyét.

Az ügylet többek között olyan kozmetikai márkák megvásárlását érinti, mint a Sanex, a Radox vagy a Dushdas, amelyek erősítik az Unilever vezető pozícióját a kozmetikumok és dezodorok kategóriájában. A Sara Lee kozmetikai üzletágához tartozó márkák jól kiegészítik az Unilever népszerű szájápolási, tisztítószer és az olyan erős babaápolási termékeit, mint például a Gabi márka. Az ügyletnek köszönhetően az Unilever márkaportfoliója teljesebbé és differenciáltabbá válik, így a testápolási kategóriában a fogyasztók minden igényét kielégíti majd.

„A kozmetikai üzletág stratégiai jelentőségű az Unilever számára. A Sara Lee márkáit szeretik a fogyasztók. Jól illeszkednek a meglévő termékkínálatunkhoz, és a növekedés lehetőségét biztosíthatják a vállalatunk számára" – mondta Paul Polman, az Unilever vezérigazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük