2024.április.30. kedd.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Balogh Levente a Vízkirály – vagy Keserű Balázs a füllentősebb?

5 perc olvasás
A "Cápák közt" és az "Álommeló" című, népszerű RTL Klubon futó műsorok világában felszínre került néhány kérdőjel Balogh Levente, a Vízkirály és az álommeló, Keserű Balázs kapcsolatát illetően. Az álommeló győztese, Keserű Balázs, aki állítólag Balogh Levente egyik cégének társtulajdonosa és ügyvezetője lett, a médiában rendszeresen megjelenő hírek ellenére, az OPTEN adatbázis szerint nincs semmilyen hivatalos kapcsolatban Balogh Leventével, legalábbis Magyarországon. A keresés eredménytelensége arra utal, hogy Keserű Balázs neve nem szerepel semmilyen üzleti cégadatbázisban, mint tulajdonos vagy ügyvezető. Ez különös, tekintettel arra, hogy a médiában többször is megjelentek olyan állítások, amelyek ezt sugallták. Ez a helyzet számos kérdést vet fel a médiában megjelenő információk hitelességével, a valós üzleti kapcsolatokkal és a nyilvánosságra hozott adatok átláthatóságával kapcsolatban.
ki hazudik euroastra hu 2024

Közismert üzleti műsorként fut az RTL Klubon a Cápák közt címet viselő üzleti reality, amiben magán pénzüket befektetve, “cápáskodó” üzletemberek, közöttük Balogh Levente, a Vízkirály is, évek óta a csapat tagja. Az RTL Klubon szintén futó ÁLOMMELÓ néven pedig inmáron a második évad fut, aminek első évadát Keserű Balázs nyerte meg. A második évad éppen most fut az RTL Klubbon.

A  karcagi származású fiatal ember Keserű Balázs, az első évad után – és mert kell az álommeló új évad győztesének a hely – a médiában úton-útfélen kihirdetett, újabb kihívások elé nézhetett, állítólag társtulajdonos és ügyvezető lett Balogh Levente mellett és cégében, szól a média állítás 2023. augusztus hónapban. Ellentmond minden emberi viselkedésnek, hogy az annyira büszke Keserű Balázs, miközben a Linkedin profiljában szerepel, hogy elnöki asszisztens –  addig  mint a “Az egy becsületbeli ügyben” Santiágó közlegény,  annyira izgatott volt, hogy senkit fel sem hívott, hogy hazamegy.  Azóta pedig: sehol egy tény, egy adat, csak az üres kétség. Ergo: senki nem tudja, hol, mit, milyen céget igazgat és tulajdonol és miért robotol nap-estig. Fura, de egyetlen média munkás ezt, meg sem kérdezte volna?

Keserű Balázs az RTL Klub-ban minap…

Minap éppen Keserű Balázs – Az álommeló első évadának győztese és Balogh Levente egyik cégének társtulajdonosa vendégeskedett az RTL Reggeli című műsorában, ahol teherbíró képességéről beszélt. Ez azonban még sem akkora hír,  mint annak kiderítése, hogy valójában ki és miért “füllent” akkorát, hogy Keserű Balázst cégtársnak és e mellett ügyvezetőnek nevezi Balogh Levente mellett és a kétség úgy látszik,  nem alaptalan. Vagy valamely okkal ezt el kellene leplezni?

Egyetlen cikkben, egyetlen posztban, de még maga az érintettek személyes Facebook oldalán sem jelölik meg az új cég nevét és egyetlen promóció sem szól arról, hogyan is épült fel az Álommeló reality-t megnyerő Keserű Balázs új kihívása.  Egy méltán büszke fiatal embernek még is csak kellene valahogyan ezt előtérbe tolnia, hogy mit is tesz, hiszen ez motiváló és erkölcsi példa lehet a vele korú fiatalok épülését szolgálva. Ezt biztosan csak mi gondoljuk igy “boomerek”, de nekünk még is csak feltűnt,  mint anno a tengerészet ügyvédjeként a tábornokot kérdező amerikai ügyvédnek, ha valaki annyira izgatott: miért is nem beszél róla senkinek?

OPTEN te kis tényszerű – avagy Magyarországon biztos nem tulajdonos és ügyvezető Keserű Balázs sehol: sőt…

A magyarországi székhelyű OPTEN és annak csapata évtizedek óta ad, tényszerű adatokat a kezünkbe. Benne az egész Európai Unió cégeinek adat elérése és akár fizetős szolgáltatás extraként, annak érdemi lekérdezése is. Ebben az OPTEN rendszerben van egy személyre kereső megoldás amiben mindenki, aki élő és aki holt / megszűnt cég tagja vagy képviselője volt valaha is/ szerepel.

A személykeresőbe beírva azonban az a fura helyzet állt elő, hogy KESERŰ BALÁZS néven kizárólag 2 állampolgárt jegyeznek, akik sem nem karcagi illetőségűek, sem nem üzleti cégháló kapcsolatai Balogh Leventének.  Ezen túl azonban egyetlen olyan okirati bizonyíték nincsen, amiből az derülne ki, hogy Keserű Balázs üzlettársa Balogh Leventének, vagy valahol és bármely cégadatbázisban Magyarországon szerepelne a neve. Sem nem tulajdonos Keserű Balázs karcagi fiatalember, sem nem Ügyvezető sehol az ég egyadta világon se.

hazudik balogh levenete és keserű balázs?

Gondoltuk Szlovákiára még rákeresünk, de ott sem jártunk nagyobb sikerrel és sem Balázs Keserű sem Keserű Balázs keresése nem adott választ, konkrétan semmit sem.
Azon túl, hogy Szlovákiában sincsen Keserű Balázs nevű cégtulajdonos.

keseru balazs slovensko fim search not found euroastra hu 2024


Balázs KIcks a ZORD-DRINK néven jegyzett cégben viszont, üzlettársa Balogh Leventének 

Pachert Balázs, akit az ország az extravagáns sneakerek világát magába szippantó 22 éves fiatalemberként, pont a Cápák Közt című realityből ismert meg Balogh Levente, viszont igen. Üzlettársa Balogh Leventének egy ZORD nevet viselő italmárka megalkotásában, amit éppen a napokban kezdtek média csőbe tölteni.

A sikerre annyira büszke ember és a nem látható cég? 

-Miért jelennek meg ellentmondásos információk Keserű Balázs szerepéről és kapcsolatáról Balogh Leventével?

– Miért nem találhatóak nyilvánosan hozzáférhető adatok, amelyek alátámasztanák ezeket az állításokat?

Ezek a kétségek és kérdések azt sugallják, hogy alaposabban meg kell vizsgálni a médiában megjelenő információk hitelességét és az üzleti kapcsolatok valós hátterét.

Ez a helyzet aggodalomra ad okot nemcsak a valóságshow-k által közvetített információk hitelessége, hanem az üzleti etika és átláthatóság tekintetében is.

Egy olyan korban, ahol a valóság és a fikció határai egyre inkább elmosódnak a média világában, létfontosságú, hogy a közönség képes legyen megbízni az általuk fogyasztott tartalom hitelességében. A közönség félrevezetése – akár szándékosan, akár nem – súlyosan alááshatja a médiatartalom iránti bizalmat, és hosszútávú károkat okozhat az adott médium reputációjában.

A közvetített információk átláthatóságának hiánya és az állítások ellenőrizhetőségének nehézségei arra ösztönöznek bennünket, hogy kritikus szemmel nézzünk a televízióban és egyéb médiaplatformokon megjelenő tartalmakra. Az ilyen típusú ellentmondások alapos kivizsgálása nemcsak az érintett személyek és vállalkozások, hanem a nyilvánosság érdekét is szolgálja, biztosítva ezzel, hogy a közönség pontos és megbízható információkat kapjon.

Végül, de nem utolsósorban, ez az eset rávilágít azokra az etikai kérdésekre is, amelyekkel a valóságshow-k és az üzleti vállalkozások kapcsolatban állnak. A valóságtartalom és az üzleti siker történetek hiteles bemutatása kulcsfontosságú az ilyen műsorok integritásának megőrzése és a közönség bizalmának fenntartása érdekében. Az átláthatóság, az etikus üzleti gyakorlatok és a valós információk közvetítése elengedhetetlen ahhoz, hogy a média hiteles és felelősségteljes forrásként működjön a társadalomban.

2 thoughts on “Balogh Levente a Vízkirály – vagy Keserű Balázs a füllentősebb?

  1. Tisztelt Petrásovits Zoltán!

    Örülök, hogy így aggasztja a helyzetem, valamint, hogy miképpen alakul az életem.
    Mindenbizonnyal sok erőt fektetett a nyomozásba, ugyanakkor a telefonszámomat kideríteni sokkal kevesebb erőfeszítés lett volna és szerintem egy jó kis interjút is adtam volna Önnek. Természetesen annak nincs ekkora “kattintás vadász” effektusa.
    Állok ettől függetlenül szíves rendelkezésükre bármilyen felmerülő kérdés esetén.

    Tisztelettel és köszönettel,
    Keserű Balázs

    1. Kedves Balázs,

      Tárgyban megfogalmazott kérdéseimet, email formájában megküldtem az Ön részére.
      Várom válaszát és azt kiegészítve, jelen cikkhez folytatólagosan illesztve teszem közzé.

      üdvözlettel,

      Petrasovits Zoltán

      Tisztelt Balázs,

      . Közben a Média1 -en megjelent cikk -az Ön válasza alapján – tartalma kétség kívüli, ezért marad a publikus kérdés, mivel email válasza nem érkezett meg a kérdéseimre.

      2024. április 09-én 19.49-ig válasza nem érkezett meg kérdéseimre ezért publikusan is felteszem őket Önnek:

      Kérdéseimet az Ön által megküldött email cimre a Vitapress-es email címére továbbítottam Önnek 2024. április 08-án 21.41-kor és erre kértem válaszát:

      Események 2023. augusztusban:

      2023. augusztusában a magyar média teleszaladt azzal, hogy Ön már nem elnöki asszisztens hanem, társtulajdonosa és ügyvezetője lett Balogh Levente egyik cégének.

      Számos cikkben szerepel ez a “változás” közlés, többek között: https://www.dehir.hu/debrecen/mar-nem-balogh-levente-elnoki-asszisztense-mi-tortent-keseru-balazzsal-az-az-alommelo-gyoztesevel/2023/08/12/

      A cikk tartalma szerint, azért is indulhatott új évad mert Ön, már nem elnöki asszisztens hanem, idézem a cikkből: “A csatorna nemrég jelentette be, újabb évadot indítanak, az indok pedig egészen egyszerű, egyben örömteli: a megbeszélt egy év együttműködés helyett már pár hónap után előléptetést ért el a fiatal szakember. Ügyvezető igazgató, társtulajdonos és partner lett Balogh Levente egyik cégében.”

      Ekkor, 2023. augusztus hónapban tehát Ön, a média közlések sokasága alapján már, társtulajdonosa és ügyvezetője, Balogh Levente “egyik” cégének.

      Kérdéseim:

      1. 2023. augusztus hónapban, melyik cégnek lett társtulajdonosa és ügyvezetője, Balogh Levente cégei közül?

      Örömmel olvasnánk erről, publikus adatforrásból, hatósági bejegyzés formájában is. ( kétségek eloszlatása)

      2. A 2023. augusztustól eltelt, több mint 8 hónap alatt mint ügyvezető, milyen terméken, fejlesztésen volt módjában dolgozni és eredményeket elérnie, Balogh Levente társaságában, cégében?

      3. Ön szerint: ha valaki büszke az életének minden eseményére és nyíltan beszél róluk – posztolja Linkedin-en is – de a társtulajdonosság vagy ügyvezetői pozíció egy sikeres cégben, nem okoz büszkeséget, vagy nem tartja megosztásra érdemesnek, ez mit sugall az illető személyiségéről, a külvilág számára?

      Ön “klikkvadásznak” jelölte cikkünket, ám a kétségünk továbbra is alapos:

      Egy olyan korban, ahol a valóság és a fikció határai egyre inkább elmosódnak a média világában, létfontosságú, hogy a közönség képes legyen megbízni az általuk fogyasztott tartalom hitelességében.
      A közönség félrevezetése – akár szándékosan, akár nem – súlyosan alááshatja a médiatartalom iránti bizalmat, és hosszú távú károkat okozhat az adott médium reputációjában.

      A közvetített információk átláthatóságának hiánya és az állítások ellenőrizhetőségének nehézségei arra ösztönöznek bennünket, hogy kritikus szemmel nézzünk a televízióban és egyéb médiaplatformokon megjelenő tartalmakra. Az ilyen típusú ellentmondások alapos kivizsgálása nem csak az érintett személyek és vállalkozások, hanem a nyilvánosság érdekét is szolgálja, biztosítva ezzel, hogy a közönség pontos és megbízható információkat kapjon.

      A kommunikáció mint eszköz, a lehetőség emberek között: épít és megoldást nyújt, válaszokat kínál és békét teremt!

      Megköszönve idejét, várom köszönettel tájékoztató információit a feltett kérdéseimre.

      Remélem a publikus kérdésem célba talál és érdemi választ kapok ezúton inmáron és email válasza is megérkezik.

      üdvözlettel,

      Zoltán

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

1973-2023 WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. Powered by WebshopCompany Ltd.