„Szia! A felmondott hitel, remélem, nem gond…” – Ezzel az SMS-sel kezdődött a történet, ami nem egy sci-fi forgatókönyve, hanem egy magyar vállalkozó valósága lett 2025-ben.
A XXI. századi hitelezés csúcsa: amikor az ügyvezető személyesen küld SMS-t a hitel felmondásáról – címmel megjelent cikkünkben bemutatjuk, hogyan működhet ma Magyarországon egy pénzügyi szolgáltató ügyfélkezelése, ha sem az empátia, sem a szabályosság nem szempont. SMS-ben felmondott hitel ahol az ügyvezető személyesen küld...
Business
Mi történik, ha egy autókereskedés nem tiszteli az ügyfelei idejét, pénzét és türelmét? Egy elhúzódó garanciális ügy vagy egy félvállról kezelt panasz nemcsak az ügyfél frusztrációját növeli, hanem hosszú távon a cég hírnevét is romba döntheti. De mi lenne, ha az ügyfelek egyszer felébrednének, és következetesen érvényesítenék a jogaikat? Ebben a cikkben szarkasztikus szemüvegen keresztül mutatjuk be, hogyan válhat egy „kis kellemetlenség” hatalmas problémává – és miért lenne itt...
Az MNB törvényességi felügyeleti eljárást kezdeményezett a Nutex Nyrt.-vel szemben Budapest, 2025. március 14. – Az MNB törvényességi felügyeleti eljárást kezdeményezett a Nutex Nyrt.-vel szemben. Elsődlegesen ugyanakkor a Nutex Nyrt. részvényeseinek joga, hogy törvényességi felügyeleti eljárást vagy polgári pert indítsanak, ha társasági vagy polgári jogi jogvitájuk merül fel a kibocsátó társasággal szemben. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a befektetők érdekeinek védelmében a Nutex Nyrt.-vel szemben törvényességi felügyeleti eljárást kezdeményezett...
Budapest, 2025. február 21. – Az MNB azonnali hatállyal megtiltotta az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzen. A jegybank a társasággal szemben piacfelügyeleti eljárást folytat, a gyanú szerint ugyanis az MNB engedélye nélkül jogosulatlanul forrásgyűjtési tevékenységet végez. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) hivatalból – előzetes bejelentés nélküli helyszíni ellenőrzést is magába foglaló – piacfelügyeleti eljárást folytat az amerikai székhelyű, a...
"Józanság = Siker?" - A Forbes új kampánya felveti a kérdést. A Forbes Magyarország új előfizetési kampánya egy érdekes társadalmi vitát indított: miért kell egy vezető üzleti magazinnak alkohollal csábítania az olvasóit?
Az éves előfizetésnél 30%-kal drágább pálinka mint "ajándék" több mint marketingfogás - ez üzenetértékű. Azt sugallja: a siker és az alkohol összetartoznak.
A Google véleményrendszer kalandos útja - avagy amikor az algoritmus próbál emberi lenni. Képzeljük el egy pillanatra, hogy a Google véleményrendszer egy szigorú étterem-kritikus, aki az ajtóban áll és azt mondja: "Sajnálom, de Ön már járt itt egyszer, többet nem mondhat véleményt!" Vicces, nem? Pedig pontosan ez történik nap mint nap a digitális világban.
Az igazság az, hogy az élet nem olyan, mint egy matematikai egyenlet, amit egy algoritmus könnyedén...
Nem megszűnik az Ügyfélkapu hanem a biztonságát növelik meg azzal, hogy a +-jellel jelölik a további belépéshez szükséges biztonsági elemet. Tehát az Ügyfélkapu belépése egy sima jelszóval átalakul a jelszó és egy további digitális időkulcs alkalmazására. Lássuk pontosan mi is fog történni. Az Ügyfélkapu rendszerének közelgő változásai számos kérdést vetnek fel a felhasználók körében. Fontos tisztázni, hogy az Ügyfélkapu nem szűnik meg, hanem biztonságosabbá válik az Ügyfélkapu+ bevezetésével. Ez...
A digitális fogyasztóvédelem: nagy ígéretek, még nagyobb csalódások. Képzelj el egy olyan YouTube-csatornát, amelyet utoljára akkor frissítettek, amikor még azt hittük, hogy a digitális forradalom nem csak egy jól hangzó marketingfogás. Most adj ehhez egy weboldalt, ami a 2010-es évek designtrendjeiben ragadt, és olyan „aktuális” tartalmakat kínál, amiket már csak az internetes régészek értékelnének. Üdvözlünk a magyar digitális fogyasztóvédelem univerzumában – ahol az innováció ötlete örökre szabadságra ment.
Hősies állami...
Mentsd el ezt a cikket: Hogyan érvényesítsd jogaidat vásárlás közben! Fotózd le a bizonyítékot!
Jelen cikk megírásának oka, hogy egy nagy bevásárló központban vásároltam, ahol a termék akciós ár a hűtőknél, más árat mutatott mint a pénztárnál és az akciós újságnál. Az árellenőrző rendszeren úgy tűnt, a kijelzett ár már az akciós ár, de kiderült a pénztárnál, az már a végső ár. Úgy gondoltam ebből vita lesz a pénztárnál...
Egyes médiumok azt állítják – és persze teljesen komolyan gondolják –, hogy az Orbán-kormány 2010-es hatalomra kerülése óta módszeresen átalakította a gazdasági elitet, Simicska Lajostól kezdve Töröcskei Istvánig mindenkinek megmutatva az ajtót, hogy helyüket új szereplők vehessék át. És ki került a „húsos fazékhoz”? Nos, többek között Nyerges Zsolt, akit a „fekete lóként” emlegetnek, de vajon tényleg így van?
A cikkünk, amit az olvasóknak ajánlunk, minden ponton megcáfolja ezt az...
„Nos, úgy tűnik, Európa legnagyobb követeléskezelője, az Intrum, most önmagát kergeti, hogy kikeveredjen a 5,9 milliárd dolláros adósságszörny karmai közül. Micsoda ironikus fordulat – a cég, amely mások adósságait próbálta behajtani, most saját tartozásaival küszködik. Csak nem magukat hívják fel arrogánsan a követeléskezelésért? Ahogy elnézzük, a Chapter 11-ben reménykedve próbálják életben tartani a hajót.