http://www.magyartelekom.hu/http://www.magyartelekom.hu/ A fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit díjazta a Magyar Telekom. A Delfin – díjat (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) már második alkalommal adták át, három kategóriában. A díjat olyan beszállítóiknak ítélik oda, akiknek a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségük kimagasló, fenntarthatósági teljesítményük pedig példamutató. A díjakat Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese adta át a kategóriák nyerteseinek a X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetés keretében.

http://www.magyartelekom.hu/http://www.magyartelekom.hu/ A fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit díjazta a Magyar Telekom. A Delfin – díjat (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) már második alkalommal adták át, három kategóriában. A díjat olyan beszállítóiknak ítélik oda, akiknek a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségük kimagasló, fenntarthatósági teljesítményük pedig példamutató. A díjakat Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese adta át a kategóriák nyerteseinek a X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetés keretében.

Az "Esélyegyenlőség támogatása, diszkrimináció-mentesség segítése vállalaton belül és kívül" kategória győztese a Proactive Management Consulting Kft. lett. A cég Napra Forgó Kft. néven létrehozott és mára saját bevételekkel rendelkező vállalkozássá szélesített egy hátrányos helyzetű emberek közösségbe vonását és ezen keresztül munkába állítását célzó szervezetet.
A "Klímavédelelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés" kategóriában a díjat a Genex Vállalkozás- és Befektetésszervező Zrt. nyerte el. A cég Magyarországon elsőként vállalkozott egy zéró-emissziójú gyár felépítésére. Ez példaértékű lehet a többi magyarországi vállalat számára is.
A Fenntarthatóság érdekében kifejtett oktatás, tudatformálás kategóriában nem hirdettek győztest, mert nem érkezett rá értékelhető pályázat.

A "Megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében (társadalmi és környezeti hatások pozitív irányú megváltoztatása)" kategóriában az Ericsson Magyarország nyerte el a díjat. Egy tisztán magyar mérnökökből álló csapattal kifejlesztettek egy olyan technológia újítást, melynek eredményeként a telefonközpontok veszélyes anyagok igénybevétele nélkül készülhetnek a jövőben, ráadásul kevesebb energia felvételével. A fejlesztés azóta az Ericssonon belül elterjedt megoldássá vált. A Cisco Magyarország is erős pályázattal indult, így ő kapta a Különdíjat. Egyik legnagyobb kihívás a nagyvállalatok számára is, hogy működésükből származó széndioxid-kibocsátásukat csökkentsék. A Telepresence (a Cisco pályázata) erre ad egy igen innovatív megoldást, hozzájárulva a klímavédelemhez.

A kategóriák díjazottjai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapták, valamint meghívást a Magyar Telekom szeptemberben megrendezésre kerülő Fenntarthatósági Napjára, ahol bemutathatják a fenntarthatóság terén elért eredményeiket.

A Delfin -díj odaítélésével a Magyar Telekom a fenntartható fejlődés gondolatának népszerűsítését szeretné elősegíteni, és az azért tett tevékenységeket kívánja elismerni. A díj átadására ünnepélyes keretek között, a Magyar Telekom X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén került sor.

A X. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésen többek között ismertették a Magyar Telekom fenntarthatósági eredményeit. Az 1997 óta megrendezett kerekasztal-beszélgetés célja, hogy a cégcsoportot közelebb hozza a mindazokkal, akikkel működése során kapcsolatba kerül, valamint minél többet tudjon meg azokról a problémákról, igényekről, amelyek tevékenységük kapcsán felmerülnek.

A Magyar Telekom számára a fenntarthatóság, a gazdasági, társadalmi és a környezetvédelmi érdekek harmonizálására való törekvés hosszú távú stratégiai elv. A cégcsoport minden tagvállalatára kiterjedően foglalkozik a fenntarthatósági tevékenységgel, amelynek része a környezetvédelem is. A Magyar Telekom Csoport igyekszik egész működését, tevékenységét ennek szellemében végezni, de saját példáján keresztül a beszállítóit is ösztönözni kívánja a környezettudatos működésre. Ennek érdekében alapította a Delfin – díjat 2008 tavaszán.

A kerekasztal-beszélgetésről és a Delfin-díjról :http://www.telekom.hu/tarsadalom_es_kornyezet/esemenyek/fenntarthatosagi_kerekasztal_beszelgeteshttp://www.telekom.hu/tarsadalom_es_kornyezet/esemenyek/delfin_dij

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük