EuroAstra

Együtt csábítja az osztrák turistákat Budapestre A MAGYAR TURIZMUS ZRT. ÉS A SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM

A Medici kiállítás német plakátjaA Medici kiállítás német plakátjaKözös plakátkampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. és a Szépművészeti Múzeum februárban, Bécsben. Ennek keretében 34 darab világító posztert (city light), 84 darab kisplakátot és 45 darab oszlopplakátot helyeztek ki Bécs forgalmas helyein és villamosmegállóiban. A plakátok a Szépművészeti Múzeum nagyszabású „A Mediciek fénykora" című kiállítását és a Magyar Turizmus Zrt. – hazai turisztikai szolgáltatókkal közös, március végéig tartó – Budapest Winter Invasion kampányát népszerűsítik.

A Medici kiállítás német plakátjaA Medici kiállítás német plakátjaKözös plakátkampányt indított a Magyar Turizmus Zrt. és a Szépművészeti Múzeum februárban, Bécsben. Ennek keretében 34 darab világító posztert (city light), 84 darab kisplakátot és 45 darab oszlopplakátot helyeztek ki Bécs forgalmas helyein és villamosmegállóiban. A plakátok a Szépművészeti Múzeum nagyszabású „A Mediciek fénykora" című kiállítását és a Magyar Turizmus Zrt. – hazai turisztikai szolgáltatókkal közös, március végéig tartó – Budapest Winter Invasion kampányát népszerűsítik.

A közös akciónak lesz második szakasza is, amely várhatóan áprilisban indul.

A sikeres turisztikai marketingtevékenység egyik fő pillére a kultúra és az idegenforgalom összefüggéseinek felismerése. Az általános képzettségi szint emelkedésével folyamatosan nő a kulturális céllal utazók száma: a városlátogatások tekintetében ez a motiváció az első helyen szerepel. A Magyar Turizmus Zrt. marketingtevékenységében ezért kiemelt jelentőséget tulajdonít a nagy turisztikai vonzerővel bíró kulturális események, rendezvények népszerűsítésének.

A nemzeti turisztikai marketingszervezet többek között a Budapesti Tavaszi Fesztivál szervezőivel is szorosan együttműködik a magyar főváros kulturális rendezvénypalettáján kiemelkedő helyen szereplő fesztivál és a Budapest Winter Invasion kampány együttes népszerűsítése érdekében. Ennek keretében például Németországban (Berlinben, Hamburgban, Münchenben, Stuttgartban és Frankfurtban) közlekednek csuklós buszok Budapestet, a Budapesti Tavaszi Fesztivált, a Szépművészeti Múzeumot és a Budapest Winter Invasion kampányt hirdetve.

A 2009-es évet a Magyar Turizmus Zrt teljes egészében a kulturális turizmusnak szenteli majd. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük