2024.december.23. hétfő.

EUROASTRA – az Internet Magazin

Független válaszkeresők és oknyomozók írásai

Enterprise Messaging: legyen öröm a vállalati kommunikáció!

4 perc olvasás

gw_enterprise_messaging_illusztracio.jpgA GroupWise legújabb kiadását is magában foglaló csoportmunkacsomag új mobil és social media funkciókkal teszi gördülékenyebbé a vállalati kommunikációt, miközben segít a megfelelőségi előírások betartásában és az adatok biztonságának megőrzésében.

A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy elérhetővé vált a GroupWise 18, valamint a Micro Focus Enterprise Messaging. Ez utóbbi egy teljes értékű, vállalati szintű csoportmunka-megoldás, amely levelező- és azonnali üzenetküldő rendszereket, címjegyzéket, naptárt, feladatkezelőt, valamint chat-alapú csapatmunka-eszközöket is magában foglal, és most frissítési lehetőségként érhető el a szélesebb körű funkcionalitásra vágyó GroupWise-ügyfelek számára.

„Az üzleti kommunikációs folyamatok óriási fejlődésen mennek keresztül. A vállalatok alkalmazottainak egyre gyorsabb és dinamikusabb mobil megoldásokra van szükségük ahhoz, hogy hatékonyan végezhessék munkájukat. A másik oldalon viszont a szervezeteknek egyre szigorúbb szabályozásoknak kell eleget tenniük, illetve egyre komolyabb fenyegetésekkel kell szembenézniük a kibertérben. A cégeknek ezért biztonságossá kell tenniük a kommunikációt és a vállalati információkhoz való hozzáférést anélkül, hogy lelassítanák vagy megnehezítenék a munkavégzést. Erre kínál megoldást az Enterprise Messaging, amely minden szükséges funkciót magában foglal az egyszerű, gyors és biztonságos vállalati kommunikációhoz” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.

Az Enterprise Messaging a következő megoldásokat és funkciókat foglalja magában:

  • Naprakész levelezés: A csomagban megtalálható GroupWise 2018 a korábbinál is átláthatóbban rendezi az e-maileket, szorosabb integrációt kínál a Filr vállalati fájlmegosztó rendszerrel és a GroupWise Messenger Administration eszközzel. A vállalat emellett hároméves mainstream támogatást kínál a termék mellé.
  • Vállalati e-mail fiókok központi felügyelete: A megoldás lehetővé teszi, hogy az informatikai szakemberek egyszerűen, egyetlen eszközön keresztül felügyeljék az e-mail fiókokat és azok beállításait, beleértve a szabályok, a közös mappák, a proxy jogosultságok, az aláírások és a címjegyzékek kezelését.
  • Chat-alapú csoportmunka: A megoldás olyan, akár offline módban is használható, digitális munkafelületet kínál a csapatok számára a közös munkavégzéshez, amely az e-mailes kommunikációnál gyorsabb, egyszerűbb és átláthatóbb együttműködést tesz lehetővé az azonnali üzenetküldésen, illetve az egyszerű fájl- és információmegosztáson keresztül.
  • Mobil hozzáférés: Az Enteprise Messaging a legmodernebb követelményeknek megfelelően a iPhone, Android, BlackBerry és Windows Mobile rendszerű mobil eszközökről egyaránt teljes értékűen használható. Valós időben képes szinkronizálni a mobilkészülékek és a GroupWise, illetve további, széles körben elterjedt üzleti alkalmazások között is.
  • Biztonság: A csomag kiemelkedő biztonságot kínál a vállalatok rendszerei és hálózatai számára. Többek között vírusirtó és spamszűrő megoldást is magában foglal, beépített képelemző segítségével blokkolja a pornográf tartalmakat, továbbá védelmet nyújt többek között DDoS-támadásokkal és kiberbűnözői tevékenységekkel szemben.
  • Az előírásoknak megfelelő archiválás: A megoldás segítségével úgy helyezhető el minden üzenet, fájl, csatolmány és naptárbejegyzés egyetlen archívumban, hogy az eleget tesz a megfelelőségi előírásoknak. A beépített eDiscovery eszközök segítségével pedig az archivált adatok egyszerűen kezelhetők, hozzáférhetők, kereshetők, címkézhetők, nyomtathatók, továbbíthatók és exportálhatók.
  • Katasztrófa utáni helyreállítás: A beépített disaster recovery funkcióknak köszönhetően probléma esetén néhány kattintással helyreállítható a teljes levelezési rendszer vagy akár egyes részei is, például egy-egy domain, postafiók vagy akár egyetlen e-mail. A katasztrófa utáni helyreállítási funkciók a helyszínen, a felhőben és hibrid módon tárolt adatoknál egyaránt alkalmazhatók.

A GroupWise 18 és az Enterprise Messaging már elérhető. Az Enterprise Messaging magában foglalja a GroupWise és TeamWorks szoftvereket, valamint a GWAVA vállalat felvásárlásával a portfólióba emelt termékeket, beleértve a Retain, Secure Messaging Gateway (korábban: GWAVA Gateway), GroupWise Disaster Recovery (Reload), GroupWise Monitoring (Redline), GroupWise Forensics (Reveal) és GroupWise Mailbox Management (Vertigo) megoldásokat.

EZ IS ÉRDEKELHETI

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Alapította : Pósvári Sándor - 1973. Powered by WebshopCompany Ltd. Uk Copyright © All rights reserved. 2025©