Országos kutatást végeztetett a Magyar Ízek Alapítvány a hungarikumokról. Kiderült, hogy a magyarok több mint kétharmada három, vagy annál kevesebb hungarikumot tudott helyesen megnevezni, a fiatalok fele pedig még hármat sem. A kutatás rámutatott arra is, hogy a lakosság jelentős része jellemzően nem ismeri a gasztronómián...
EuroAstra
A korábbi évekhez hasonlóan idén is több marketingeszközzel, köztük áruházi kóstoltatással népszerűsíti a kiváló minőségű magyar dinnyét a SPAR. A népszerűsítő kampány mai, július 15-i nyitó sajtótájékoztatóját a MOM Park-beli SPAR szupermarketben Czerván György, agrárgazdaságért felelős államtitkár is megtisztelte jelenlétével.
A BYOD évek óta az egyik leggyakrabban emlegetett jelenség a vállalati IT-szakemberek körében. A hazai szervezetek többsége azonban még mindig csak részben vagy egyáltalán nem gondoskodik arról, hogy biztonságossá tegye a privát vagy vállalati tulajdonú mobil készülékek használatát a vállalaton belül. Pedig a megfelelő eszközök...