EuroAstra
A Pannon növelte mobil internetből származó árbevételét és folytatta 3G mobil szélessávú beruházásait, miközben teljes árbevétele csökkenést mutatott 2009 első negyedévében. Az év első három hónapjának árbevétele 1,6 milliárd forinttal maradt el 2008 első negyedévétől, melynek oka elsősorban az, hogy a hívásvégződtetési díjak 2009 januári csökkentése után visszaesett az összekapcsolási díjakból származó árbevétel.
Immár második alkalommal rendezi meg az ARC Kft. gyerekek számára kiírt pályázatát, amelyhez idén a Magyar Telekom Gyerek ARC+ pályázata is csatlakozik. A Magyar Telekom ARC+ pályázata, kapcsolódva a Gyerek ARC pályázat témájához 3-5 fős alkotói csoportoktól a "Ti mit tennétek a környezetetekért?" témában várja a pályaműveket.
A gazdasági válság egyre közvetlenebbül érinti a lakosság mind szélesebb rétegeit. A bizonytalan jövőtől való félelem, az öngondoskodás növekvő igénye számos olyan biztosítási terméket tett keresetté, amelyeknek célja éppen a válsághoz is kapcsolható veszteségek pótlása. A lehetőségek száma folyamatosan nő, a megfelelő választás érdekében tanácsért ezúttal is a biztosítási alkuszokhoz érdemes fordulni.
Átértékelődnek a jövedelemtermelő ingatlanok, ezért a piac szereplői számára kulcskérdés ismerni azok aktuális értékét. Azonban a pénzügyi válság kirobbanása óta a befektetési tranzakciók volumene drasztikusan visszaesett Magyarországon is, tehát jelenleg nem állnak rendelkezésre piaci összehasonlító adatok az ingatlanbefektetési piacot jellemző tényező, az „elvárt hozam" tekintetében. Ez azt jelenti, hogy az ingatlanértékelés során a korábbitól eltérő szempontokat és készségeket is...
Idén 32 ország 342 három fős csapata jelentkezett a MOL-csoport „freshhh2009" nemzetközi diákvetélkedőjére. Magyar, szlovák, lengyel, brit, román és pakisztáni csapatok jutottak be az április 29-én, Budapesten lezajlott döntőbe. Az idei megmérettetést a Budapesti Műszaki Egyetem és az ELTE „Schrödinger oroszlánjai" nevű csapata nyerte.
A T-Mobile 2009. április 30-án, csütörtök este nagyszabású rendezvényt szervezett London központjában, ahol hatalmas tömeg énekelt együtt a cég legújabb európai reklámkampányának részeként. A reklámfilmet a T-Mobile hét európai piacán - az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Magyarországon, Horvátországban, a Csehországban, Macedóniában és Montenegróban - mutatják be röviddel a kiválasztott országokban lebonyolított forgatást követően.

Új online médiatérkép-alkalmazást mutatott be a Neo Interactive ügyvezetője, Soós Gergely a DigitalFestival konferencián. Az ingyenesen használható 3D web-térkép nem csak a médiatervezők, hanem a szélesebb, az online médiakínálat iránt érdeklődő közönség számára is átláthatóvá és rendszerezhetővé teszi a magyarok által böngészett webes kínálatot.