2025.június.08. vasárnap.

EuroAstra

Nyolcvan évvel ezelőtt írták alá a lateráni pápai palotában azt a három szerződést (Patti lateranensi), ami végérvényesen rendezte az ún. „római kérdést", a Vatikánvárosi Állam létrehozásával biztosította a Szentszék függetlenségét, illetve szabályozta Olaszország és a katolikus egyház kapcsolatait.

 www.gvh.huwww.gvh.hu Megtévesztette a fogyasztókat a Muscle Tuning Kft., amikor a Pump & Flex magazin 2007. december- 2008. januári számában közzétett hirdetésében azt állította, hogy az ott megnevezett amerikai táplálék-kiegészítő termékeket a legolcsóbban, a legkedvezőbb áron kínálja - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A vállalkozásnak emiatt ugyanabban a sajtótermékben közzé kell tennie a...

Az üzletmenet folytonosságának biztosításához és a munkatársak hatékony munkavégzéshez folyamatosan működő, biztonságos asztali vagy noteszgépes rendszerre van szükség. A legtöbb vállalat és intézmény informatikai környezete azonban különböző alkalmazásokat, operációs rendszereket és hardvereket tartalmaz, amelyek zökkenőmentes együttműködése jelentős kihívás elé állítja a munkatársakat, valamint az informatikai és biztonsági szakértőket.

 

 LG HS101 projektorLG HS101 projektor

A HoloVizioTM 3D kijelzők legújabb változata nagyszámú LG projektor felhasználásával jeleníti meg a szemüveg nélkül, több néző által is látható 3D-s képeket. A magyar Holografika Kft. fejlesztette ki és szabadalmaztatta az új 3D megjelenítési technológiát, amely az Európai Bizottság szervezésében megvalósuló, a legújabb információs és kommunikációs technológiákat...

 Az Etarget, Közép- és Kelet-Európa vezető kontextuális online hirdetési szolgáltatója már a Facebookon, a világ egyik legnagyobb közösségi oldalán is jelenít meg hirdetéseket. A néhány hete bevezetett szolgáltatás teszt üzemmódban működik, az Etargeten jelenleg hirdető ügyfelek reklámjai azonban már most is megjelenhetnek a Facebookon.

 Az egyik legnagyobb hazai internetes utazási portál, a http://www.c-travel.hu/  2009. januári felmérései azt mutatják, hogy a gazdasági válság begyűrűzött az idegenforgalmi piacra is. Bár 2008. utolsó negyedévének adatai szerint az előző év azonos időszakához képest a rendszeren átmenő egyéni ajánlatkérések száma nem csökkent, 2009. januárja már azt mutatja, hogy a felhasználók kezdik visszafogni utazásra szánt költéseiket.