2025.június.06. péntek.

EuroAstra

 

Az Aréna Plaza fennállásának egy éves évfordulójára egy teljesen új, markáns arculatot vezet be, melyet egy intenzív, két hónapos TV- és rádiókampány kísér. Az arculatváltás nem csak külső változás, hanem egy jelentős tartalmi megújulást is tükröz. Az új arculat az Aréna Plaza közvetlenségét és barátságosságát sugallja, de változatlanul izgalmas életstílust és minőséget ígér. 

 

Óriási érdeklődés mellett nyitotta meg kapuit a 18. HÓ-SHOW, az egyetlen téli sportokról szóló vásár és a 7. SPA&WELLNESS egészség, turizmus és életmód kiállítás a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban, a rendezvény vasárnap este 18 óráig várja az érdeklődőket.

 

Túl drága és nem eléggé hatékony a gépjármű eredetvizsgálat jelenlegi rendszere - állítja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Emiatt a hatóság a rendszer felülvizsgálatát szorgalmazza. A költségek csökkentésére az állami felügyelet hatékonyságának, átláthatóságának javításával, esetleg a szolgáltatás piaci alapokra helyezésével lenne mód.

 http://www.mnvzrt.hu/http://www.mnvzrt.hu/

A Nemzeti Vagyongazdálkodási Tanács (NVT) 2008. november 5-i ülésén összesen 19 napirendi pontot tárgyalt. Többek között jóváhagyta, hogy a Kisvállalkozás-fejlesztő Pénzügyi Zrt. 1 milliárd forint összegű tőkeemelésben részesüljön, hozzájárult az Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Kht. (ÉMI Kht.) non-porfit korlátolt felelősségű társasággá való átalakulásához, valamint az ESZA Kht. 500 millió forintos törzstőke emeléséhez.

 

2008. november 5-én adott tevékenységéről tájékoztatást Budapesten a hazai központú, több európai országban működő Genex csoport.   Az észak-magyarországi Perkupán a Genex Cégcsoport ezen a napon helyezte el Magyarország és Közép-Európa első környezettudatos klímagyárának alapkövét.  A felépítendő, s a  jövő év februárjában megnyíló GenexAir üzem enyhíthet majd az ország munkanélküliségtől különösen sújtott régiójának foglalkoztatási helyzetén.

 

Az akciós újságok, azaz leafletek piacának fejlődése továbbra is töretlen - derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Leaflet Monitorának legfrissebb jelentéséből. A kereskedők által még mindig az egyik leghatékonyabb marketingeszköznek tekintett hirdetési eszközben a saját márkás termékek aktivitása továbbra is növekvő tendenciát mutat és a legtöbb itt hirdetett termék még mindig az élelmiszerkategóriákból kerül ki.