2025.november.03. hétfő.

EuroAstra

Training 2038 [VR installation trailer] from Kitchen Budapest on Vimeo. A jövőnket meghatározó mesterséges intelligencia – önvezető autók, chatbotok, drónok – döntéseit modellezi a Training 2038 program, amit a jövő héten kezdődő EFOTT fesztivál látogatói is „taníthatnak” a T-Systems Globe installációjaként. A program a virtuális térben keresi a legemberibb választ olyan összetett és provokatív kérdésekre, mint például, hogy megcsalásnak tartjuk-e, ha androiddal lép félre a társunk.  
index_149.jpg
A Fujitsu bemutatta Fujitsu ETERNUS Snapshot Manager (ESM) szoftvere legfrissebb verzióját. Ez a gazdag funkcionalitású, hatékony szoftver közel azonnali visszaállást tesz lehetővé, és megbízható üzletmenet-folytonosságot biztosít tömbalapú snapshot-készítéssel és a Fujitsu ETERNUS tárolórendszerekben található adatok replikálásával.  
aaa_52.jpg
Drága Kinga! Először is bevallom, szeretlek és mindig szeretni foglak az idők végezetéig, talán még azon túl is. Ez a két hónap életem legszebb időszaka volt, nem is tudom, hogy kellene megköszönni, talán nem is lehet igazán. Emlékszem sétáinkra a Margitszigeten, a csodálatos wellness-hétvégekre Bóni gróf kastélyszállójában, a VOLT Fesztiválra, meghitt vacsorákra a Halászbástyán, az égővörös rózsacsokrokra. Barátnőd Enikő azt mondta, álompár vagyunk. Eltalálta.
index_64.png
A Xiaomi, amelyet sokan csak úgy emlegetnek, hogy a kínai Apple, több hónapos procedúra után most már készen áll a tőzsdei bevezetésre. A múlt héten benyújtott iratokból végre kiderül a társaság IPO-szerinti piaci értéke, és az, hogy mennyi tőkére van szüksége. Mindent egybevetve a társaság értékeltsége magas a versenytársaihoz képest, de figyelembe kell venni a Xiaomi különleges helyzetét is, miszerint jó esélye van arra, hogy meghatározó részesedése legyen fontos...
Zenével minden könnyebb, még a várakozás is. Azokban a percekben is érezhetjük jól magunkat, míg épp a villamosra, vagy a mindig késő barátunkra várunk: ebben segít a Coca-Cola Magyarország, mely a legjobb zenéket nyújtja a szórakozásra legszokatlanabb helyeken, hogy bárhol, bármikor megélhessük a nyári bulikat. A Coca-Cola nyári kültéri kampánya keretein belül pár héten át Budapest kijelölt megállóiban interaktív city light poszterek várják a várakozókat, akik fülesük csatlakoztatásával a...