Karácsony közeledtével egyre többen adakoznak, de vannak egészen különleges összefogások is. Adakozni jó, főleg akkor, ha gyermekek életét mentheti meg egy-egy ilyen akció. Ha az évben máskor nem is, karácsony közeledtével szerencsére egyre gyakoribb a jó ügyek érdekében történő összefogás.

 

Karácsony közeledtével egyre többen adakoznak, de vannak egészen különleges összefogások is. Adakozni jó, főleg akkor, ha gyermekek életét mentheti meg egy-egy ilyen akció. Ha az évben máskor nem is, karácsony közeledtével szerencsére egyre gyakoribb a jó ügyek érdekében történő összefogás.

 

Ennek okán a magyar Riska tejipari márka és a Tesco is összefogtak, és úgy döntöttek, ennek az együttműködésnek a vásárlóik is legyenek részesei. Minden megvásárolt I Love Riska tejtermékkel egy Ft-ot a vásárlók adtak, eggyel a Tesco, eggyel pedig a Riska toldotta meg az összeget. A kampány három hete alatt így a majdnem 2 millió darab termék vásárlóinak köszönhetően összesen 5 556 651 Ft adományt gyűjtöttek a Heim Pál Gyermekkórház részére.

 

Az átadó ceremónián Dobroviczky István, kereskedelmi és marketing igazgató, Alföldi Tej Kft., Bakosi László, Tesco Global Áruházak Zrt., és Dankai Melinda, Whirlpool Magyarország Kft. jelenlétében Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa köszönte meg a márkák és a vásárlók összefogását, mely eredményeképp fontos diagnosztikai műszerekkel bővíthették a gasztroenterológiai osztály eszközparkját.

 

Az egyik ilyen gép egy olyan speciális video-kolonoszkóp, mely használatával nincs szükség festésre különféle vastagbél-vizsgálatok elvégzéséhez.

A másik gép egy vékonybél vizsgálatára alkalmas video-enteroszkóp, mely egyedülálló szerkezet Magyarországon. A különösen nehezen vizsgálható részekig is elér, melyeket korábban csak nehezebben, vagy műtéti úton lehetett megvizsgálni. 

 

A műszerek megvásárlásával a kis betegek megpróbáltatásai csökkennek és könnyebbé válik az orvosok munkája is.

 

Nem lenne teljes a kép azonban az ápoló személyzet sokat jelentő munkájának megkönnyítése nélkül, így az összefogáshoz a Whirlpool is csatlakozott, akiknek köszönhetően a kórház mind a 33 osztálya vadonatúj mosogatógéppel gazdagodott.

 

Annak érdekében pedig, hogy a kis páciensek közérzete gyorsabban javuljon, és az ünnepeket már minél többen otthon tölthessék családjuk körében, a 3 márka a gyerekek kedvencével, az Alma Együttes koncertjével búcsúzott az átadás után a kórháztól.

 

http://heimpalkorhaz.hu

 

Lantai József

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük