Hajléktalanok akcióban – újabb gerilla a Sensation Event ügynökségtől
2007-ben már felcsigázta a kedélyeket a Sensation hostess gerilla-akciója (http://kreativ.hu/cikk.php?id=20400), a rendezvényszervező cég most újabb, az ügynökség imázsát építő, meglepő ötlettel rukkolt elő. Budapesten, egy hét eltéréssel, két elismert marketing szakmai konferencia helyszíne előtt, furcsa ruhába öltözött hajléktalanok jelentek meg.
2007-ben már felcsigázta a kedélyeket a Sensation hostess gerilla-akciója (http://kreativ.hu/cikk.php?id=20400), a rendezvényszervező cég most újabb, az ügynökség imázsát építő, meglepő ötlettel rukkolt elő. Budapesten, egy hét eltéréssel, két elismert marketing szakmai konferencia helyszíne előtt, furcsa ruhába öltözött hajléktalanok jelentek meg.
Ezek az emberek a rendezvényeken legelterjedtebb sablonfigurákat jelképezték, és nyakukban különböző kartontáblával kéregettek a konferencia résztvevőitől. Így például megjelent James Bond, aki az új Austin Martin-jára gyűjtött, de volt még karibi táncosnő és a a legelcsépeltebb ördög és angyal jelmezbe bújt hajléktalan is, akik egy kis pénzért pokoli jó, illetve mennyei szórakozást ígértek.
Miután a rendezvény vendégei megmosolyogták a kéregető figurákat, két jól öltözött, trendi fiatal kártyát adott át nekik, amin a „Ne dőljön be a bevett fogásoknak!" üzenet mellett mindössze a Sensation elérhetősége szerepelt. A köztudottan kreatív koncepciókra építő eseményszervező ügynökség eme akciója a még mindig sok cég által alkalmazott sablonos rendezvényekre hívta fel a figyelmet.