EuroAstra

Idén a Fiskars limitált kiadású összecsukható rózsaszín ollóval támogatja az Egészség Hídja Összefogás Egyesületet

A Fiskars elkötelezett híve az egészséges, fenntartható életmódnak. A Fiskars Finnországban évek óta együttműködik a Finn Rákellenes Alapítvánnyal és 2005 óta segíti adományokkal a mellrák elleni küzdelmet a Finn Pink Ribbon kampányhoz csatlakozva.  A márka közel 60 millió forinttal támogatta eddig az alapítványt, hiszen a limitált kiadású rózsaszín kerti és konyhai portfóliójában kapható termékek eladási árának egy részét az alapítványnak adományozta.

A Fiskars elkötelezett híve az egészséges, fenntartható életmódnak. A Fiskars Finnországban évek óta együttműködik a Finn Rákellenes Alapítvánnyal és 2005 óta segíti adományokkal a mellrák elleni küzdelmet a Finn Pink Ribbon kampányhoz csatlakozva.  A márka közel 60 millió forinttal támogatta eddig az alapítványt, hiszen a limitált kiadású rózsaszín kerti és konyhai portfóliójában kapható termékek eladási árának egy részét az alapítványnak adományozta.

 

 A Fiskars magyarországi leányvállalata is csatlakozott ehhez a kampányhoz a 2006-os évhez hasonlóan, mert fontosnak tartja a mellrák elleni közdelem és a betegség időbeni felismerésnek fontosságát. Ezért idén is szívesen ált a 10 éves Egészség Hídja Összefogás mellé.

 

2010-es adatok szerint Magyarországon évente 7000 nő betegszik meg. A jó hír az, ha korai stádiumban diagnosztizálják a betegséget, akkor 10-ből 9 nő gyógyítható, tehát a megelőzés és a szűrővizsgálatok életeket mentenek.

 

„Hiszek benne, hogy az emberekhez közel kell hozni a felvilágosítást és egyszerű, különleges eszközökkel kell számunkra megmutatni a megoldást. Ezért nagyon örülök, hogy másodszor is mellénk állt a Fiskars, és ez alkalomból egy igazán egyedi, a mindennapokban is hasznos, használható termékkel kívánják szimbolizálni a mellrák elleni küzdelmet. – nyilatkozta az egyesület elnöke, Körtvélyes Éva.

 

Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület célja, hogy a felhívja a társadalom figyelmét az egészséges életmódra, a stressz helyes kezelésére és a megfelelő táplálkozásra, mivel ezek révén a mellrák  kialakulásának a kockázata csökkenthető  és egyúttal tudatosítsa a szűrővizsgálatok és az önvizsgálat jelentőségét.

 

Az idei kampányban Detre Diána, szörf olimpikon és Sebestyén Márta, népdalénekesnő mellé két új híresség is csatlakozott, hogy kifejezzék elkötelezettségüket a mellrák elleni küzdelem iránt: Tóth Gabi énekesnő és Ungár Anikó bűvész.

 

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy együtt tudunk működni az Egyesülettel.

Az, hogy az Egészség Hídja Összefogás kampányt támogatjuk, pontosan illeszkedik abba a hosszú távú elkötelezettségünkbe, hogy olyan termékeket készítsünk, melyek segítenek az embereknek megélni a szenvedélyüket és felfedezni a kreativitásukat."- mondta Kovács Péter a Fiskars magyarországi fióktelep vezetője.

 

Az Egészség Hídja Összefogás idei egyik támogatójaként a Fiskars limitált kiadású összecsukható rózsaszín ollóval kívánja támogatni az összefogást, továbbá felhívni a társadalom figyelemét a mellrák megelőzésének fontosságára és a szűrővizsgálatok szükségességére. Ezért minden általa eladott, limitált kiadású olló árának 10%-val támogatja az Egészség Hídja Összefogás Egyesületet.

 

A rózsaszínben pompázó ollók szeptembertől kaphatóak a hipermarketekben, barkácsáruházakban, és idén kibővítve az árusítóhelyeket; az OMV benzinkutakon és a Magyar Posta Hivatalaiban is.

 

Az ajánlott fogyasztói ár: 2390 Ft

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük