A „Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…" kampány azzal a célkitűzéssel indult útjára, hogy felhívja a figyelmet a közös étkezések fontosságára és előnyeire. A kampány alapját a Knorr márka által elkészített nemzetközi, illetve magyarországi kutatás eredményei adják. A megkérdezettek szerint a közös családi étkezések javítják a gyermekek iskolai teljesítményét, segíthetnek az elhízás megelőzésében és nagyban hozzájárulnak az emberek jó hangulatához.

A „Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…" kampány azzal a célkitűzéssel indult útjára, hogy felhívja a figyelmet a közös étkezések fontosságára és előnyeire. A kampány alapját a Knorr márka által elkészített nemzetközi, illetve magyarországi kutatás eredményei adják. A megkérdezettek szerint a közös családi étkezések javítják a gyermekek iskolai teljesítményét, segíthetnek az elhízás megelőzésében és nagyban hozzájárulnak az emberek jó hangulatához.

A Próbakő Kommunikáció látja el a kampányhoz kapcsolódó teljes körű sajtókapcsolati munkát: sajtótájékoztató szervezése, sajtóközlemények, háttéranyagok, fizetet PR-cikkek készítése interjúszervezés stb.

A Próbakő és az Unilever együttműködése 2007-re nyúlik vissza, amikor az ügynökség a Knorr Ízbomba termékhez kapcsolódó kommunikációs feladatokat látta el. Ugyanebben az évben indult el a Delikát8 „Főzzön 8 játszóteret" kampány is, amelynek sajtókapcsolati munkáit szintén a Próbakő Kommunikáció menedzseli.

A 2009-ben már a harmadik évébe lépő „Főzzön 8 játszóteret" programban 1kg Delikát8 ételízesítő vonalkódjának beküldésével egy európai szabványnak megfelelő játszótérre pályázhatnak a résztvevők. A program első két évében 18 darab, összesen mintegy 100 millió forint értékű játszótér épült fel az ország különböző településein. A „Főzzön 8 játszóteret" programhoz kapcsolódó pr-aktivitásokat idén is a Próbakő Kommunikáció végzi.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük