Augusztus 1-től minden szlovákiai vállalkozás számára kötelező az ún. elektronikus postaládák rendszere, 2017. január 1-től ugyanis már minden beadvány és állami hatóságoktól származó hivatalos dokumentum kizárólag ezekbe az elektronikus postaládákba érkezik majd, amelyek a szlovák Közigazgatási Hivatal központi oldalába ágyazódtak be (www.slovensko.sk)  A rendszer az első bejelentkezéssel, vagy 2016. december 31-től automatikusan aktiválódik- tájékoztat Ódor Dániel, a Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda munkatársa.

Augusztus 1-től minden szlovákiai vállalkozás számára kötelező az ún. elektronikus postaládák rendszere, 2017. január 1-től ugyanis már minden beadvány és állami hatóságoktól származó hivatalos dokumentum kizárólag ezekbe az elektronikus postaládákba érkezik majd, amelyek a szlovák Közigazgatási Hivatal központi oldalába ágyazódtak be (www.slovensko.sk)  A rendszer az első bejelentkezéssel, vagy 2016. december 31-től automatikusan aktiválódik- tájékoztat Ódor Dániel, a Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda munkatársa.

 

A postaládákhoz a hatósági szervek és a vállalat tagjai férhetnek hozzá

Az elektronikus kézbesítésre továbbra is az érvényben lévő postai kézbesítés jogi feltételei vonatkoznak.

Az elektronikus postaládákhoz kizárólag a hatósági szervek illetve a vállalatok tagjai, vagy az általuk meghatalmazott személy rendelkezhet hozzáféréssel. A hozzáféréshez elektronikus azonosítóval ellátott szlovák személyi igazolvány (eID kártya), egy online aktivált eID funkció, egy speciális kártyaolvasó illetve az ehhez tartozó szoftver telepítése szükséges.

A Taylor Wessing szlovákiai irodája aktiválni és felügyelni fogja ügyfelei elektronikus postaláda rendszerét, valamint rendszeresen friss információkat küld majd a bejövő fontos üzenetekről.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük