index_175.jpgBeszorult a doboz a postaládába, a futár látszólag szándékosan rejtőzködik, vagy éppen az ország másik felén bukkan fel a rég elveszett ajándék? Számtalan olyan eset van, ami miatt úgy dönthetünk, hogy inkább fel se adjuk a küldeményt, vagy ha mégis, csak nagy félelmek árán. Itt az idő, hogy egy kis odafigyeléssel megelőzzük ezeket a problémákat: a FOXPOST tippjeivel biztonságosan küldhetünk és kaphatunk csomagot, anélkül, hogy összetörne vagy köddé válna.

 

1. Ha törik, szakad 

A kiszállítások rémálma válik valóra, amikor a sikeresen kiválasztott ajándék apró darabokban érkezik meg a címzettnek. Erre nem az a megoldás, hogy többet nem küldünk semmit, hanem elég az elővigyázatosság: levegő és papírdarabok helyett válasszunk hatékonyabb csomagoló anyagot, például légpárnás fóliát. A dobozméret is lényeges: biztonság és környezettudatosság szempontjából sem hatékony, ha egy bögrét félméteres tárolóban küldjük el. És végül, de nem utolsó sorban az sem árt, ha ráírjuk, hogy „törékeny”.

https://gph.to/2OhASSK

 

2. Városi fogócska

Netes rendelést követően egyből elkezdődik a pár napos őrült kergetőzés a futárral: hiszen pont akkor érkezik, amikor kiugrunk pár percre a boltba, utána pedig lehetetlen elérni. A legrosszabb esetben inkább úgy dönt, hogy begyömöszöli a küldeményt a postaládába, vagy ott hagyja az esőben a kerítés előtt, nem foglalkozva azzal, hogy egy limitált kiadású könyv lapul benne… Ha nem szeretnénk napokat tölteni készenlétben, ideális választás a csomagküldő automatás kiszállítás, ahonnan bármikor kényelmesen át tudjuk venni a pakkot.

 

3. Elfelejtett ajándékok

A rohanó mindennapokban sokszor az utolsó pillanatban jut eszünkbe egy barát/rokon/élettárs születésnapja, így őrült keresésbe kezdünk az interneten a tökéletes ajándék felleléséért. A rendelés előtt azonban jön a dilemma: bevállaljuk, hogy egy hónap múlva érkezik meg Az Ajándék, vagy inkább vegyünk idén is egy illatos gyertyát? Ha körültekintően választunk szolgáltatást, nem kell elengedni a gyors kiszállítás reményét: például a FOXPOST-nál, amennyiben a futár érkezése előtt adjuk fel a csomagunkat, már a következő munkanapon megérkezik a megfelelő (helyen lévő és méretű) automatába.

https://media.giphy.com/media/l41YzNlhKqyJqQZG0/giphy.gif

 

4. Doboz az éterben

Ha úgy érezzük, mindent megtettünk csomagunk biztonsága érdekében, még az sem garancia rá, hogy megérkezik: sokszor egy-egy véletlen elírás vagy elnézés miatt bekerül a gazda nélküli küldemények végtelen tengerébe, és egy másik régióban köt ki vagy pedig nem az elvárt személyt örvendezteti meg. Épp ezért, ha feladjuk a csomagot, válasszunk olyan szolgáltatót, ahol követhetjük a szállítás útját: így ha téves helyre is kerülne, akkor sem kell jövő nyárig várni a kiszállításig.

https://media.giphy.com/media/hEc4k5pN17GZq/giphy.gif

 

5. Nincs visszalépés?

Épségben megérkezett csomagnál is előfordulhat, hogy a tartalma nem tetszik, vagy éppen másra lenne szükségünk – viszont a küldésből ismert macerák miatt inkább megtartjuk és „végül is nem annyira rossz” felkiáltással a szekrényünk mélyére rejtjük. Felejtsük el a kompromisszumot: a FOXPOST automatáknál 14 napon belül ingyen visszaküldhetjük egy gombnyomással a csomagot, így nem kell az impulzusból megvásárolt giccses mobiltokot vagy neon gumicsizmát tovább őrizgetni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük