http://www.praktika.hu/http://www.praktika.hu/

Külsejében és tartalmában is megújult a 10. születésnapját ünneplő Praktika magazin, a Sanoma Budapest kiadványa. Az 1997-ben teljesen hazai fejlesztésként, még Házi Praktika címmel megjelent magazin egyedi tartalmat kínált a piacon átmenetet képezve a női és a lakberendezési lapok között, és példátlan sikert ért el az eladott példányszámait tekintve.

 http://www.praktika.hu/http://www.praktika.hu/

Külsejében és tartalmában is megújult a 10. születésnapját ünneplő Praktika magazin, a Sanoma Budapest kiadványa. Az 1997-ben teljesen hazai fejlesztésként, még Házi Praktika címmel megjelent magazin egyedi tartalmat kínált a piacon átmenetet képezve a női és a lakberendezési lapok között, és példátlan sikert ért el az eladott példányszámait tekintve.

Több hónapos piackutatást követően, a 10. évforduló megünnepléseként a magazin most mind méretében, tartalmában, terjedelmében és kivitelezésében is megújult. A Praktika már nem csak nyomtatott formában, hanem online is elérhető, hiszen születésnapi ajándékként elindult a magazin weboldala is (http://www.praktika.hu/ ).

Az egyik legolvasottabb női havi lap megújítását több hónapos piackutatás előzte meg a Szonda Ipsos szervezésében. Az országos fókuszcsoportos felmérések tapasztalatai alapján, az olvasó igényeknek megfelelően az októberi, születésnapi lapszámtól kibővült tartalommal jelenik meg a magazin. Az egyedi tartalomhoz, azt egyértelműen közvetítő új logó és új designú címlap társul. A lap formátuma némileg kisebb lett, követve a magazinpiaci trendet, nőtt viszont a terjedelme 8 oldallal.

A kreatív, hobbi- és kézműves technikák iránt érdeklődő olvasókat hagyományőrző és modern témák egyaránt várják. A Praktika négy fő tartalmi pillér – a kézművesség, a család, az otthon díszítése és a konyhai tudnivalók – köré építkezik. A szerkezetben és tipográfiában is jól elkülöníthető részek mégis komplex módon elégítik ki a családjában aktívan és kreatívan élő nő információs és szabadidős igényeit. A most megjelent első megújult lapszámhoz egy értékes, egyedi tervezésű dekupázspapírt kap ajándékba az olvasó, illetve nagy értékű nyereményjátékban próbálhatja ki a szerencséjét.

A kreatív feladatokra meghívásos tenderen választotta ki a nyertes Ikonterv reklámügynökséget a kiadó. A kommunikációs kampány szeptember végén indult a „Tele vagyunk ötletekkel!" szlogennel, és alapvetően a megújítást és a 10. évfordulót hangsúlyozza city light posztereken és a Sanoma Budapest magazinjaiban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük