Online rádiózásOnline rádiózás

A Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online közönségmérése, a gIA legfrissebb adatai szerint a 18-49 éves internetezők 22%-át éri el a földi szórású rádiókhoz kapcsolódó 7 vizsgált weboldal közül legalább egy.

 Online rádiózásOnline rádiózás

A Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online közönségmérése, a gIA legfrissebb adatai szerint a 18-49 éves internetezők 22%-át éri el a földi szórású rádiókhoz kapcsolódó 7 vizsgált weboldal közül legalább egy.

A rádiók egyre nagyobb figyelmet szentelnek online megjelenésüknek. A 18-49 éves internetezők 22%-át éri el a földi szórású adókhoz kapcsolódó 7 vizsgált portál közül legalább az egyik .  Az oldalak látogatottsága nem az offline rádióhallgatottsági adatokat tükrözi.

Az inforadio.hu a legsikeresebb online környezetben az augusztusi adatok alapján. Ebben a hónapban a 18-49 éves netezők 9%-a kereste fel az oldalt. A Magyar Rádió honlapja, a radio.hu a második (8%), majd a slagerradio.hu (6%) következik.

Népszerűnek mondható az Apple iTunes  is. Miközben a hazai netezők nem használhatják ki a szoftverben rejlő összes lehetőséget, így is 13%-nyian, azaz 270 ezren alkalmazták ebben a korcsoportban zenelejátszásra, -rendszerezésre, podcastok, dalok, albumok vagy filmek, sorozatok letöltésére és online rádiózásra.

Az elsősorban zene- és online rádiócsatornák hallgatására használt Winamp még kedveltebb, 37%, azaz közel 800 ezer felhasználó futtatta az alkalmazást csak a 18-49 éves internetezők körében.

Forrás: Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gemius/Ipsos Audience

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük