Az egyik legnagyobb direkt marketing szervezet Budapesten a Kongresszusi központban mutatta be termékcsaládjának új irányzatát az AgeLoc termékeket. Azért esett Budapestre a választás, mert Magyarország Európa legeredményesebb DM értékesítő országa. Itt ugyanis az emberek – sokszor jobb híján –  kergetik a meggazdagodás szellemét.

 

Az egyik legnagyobb direkt marketing szervezet Budapesten a Kongresszusi központban mutatta be termékcsaládjának új irányzatát az AgeLoc termékeket. Azért esett Budapestre a választás, mert Magyarország Európa legeredményesebb DM értékesítő országa. Itt ugyanis az emberek – sokszor jobb híján –  kergetik a meggazdagodás szellemét.

A Nu skin egyike azon vállalkozásoknak, amelyek igencsak érdekes módón kapcsolódnak az emberek hiúságához. Míg más cégek táplálék kiegészítőkkel – és csak azzal kínálják az „örök életet", ők az örök szépséget, a fiatalság igézetét adják a hívő felhasználóiknak.

Valóban azt adják, amit ígérnek, bár az embernek igencsak komoly szakmai ismeretekkel kell rendelkezniük, ha valójában meg akarják tudni, mit is csinál egy egy termék valójában. Ugyanis a Nus skin zseniálisan megcsinálta azt, ami az amerikai álom: a valós tudományos eredményeket egy olyan marketing-mákonyba csomagolják, hogy a 4 elemis amerikai háziasszony is megértse: értsd meg és a fiatalság látszatát, a szépséget adom neked!

A kozmetikai szakmában régen ismert az úgynevezett inotoforézis kezelés. Mit is jelent ez valójában? Azt használja fel, hogy egy egy adott anyag molekulái elektromos töltésekkel rendelkeznek. És ha egy gyenge, különben ártalmatlan elektromos teret létesítünk ahol az emberi test és a külvilág között elektromos potenciál-különbség létesítődik – ehhez megfelelő eszközt kínálnak – akkor ebben az elektromos térben egy töltött molekula a megfelelő pólus felé vándorol. És ha az történetesen az emberi test, akkor az anyag kíméletesen behatol a bőrbe.

Innen a kozmetikai ipar varázstudománya, hogy megválassza milyen anyagokat használ. Elsősorban ráncfeltöltő kollagént, valamint olyan anyagokat használ,  amelyek a bőr rugalmasságát – látszólagos fiatalságát – adják vissza. Így pedig a megfelelő kozmetikai hatás, azaz a bőr saját biológiai koránál fiatalabbnak lássék elérhető.

Egy gond azért van. Az egész olyan, mint az élet: folyamatosan kezelni kell, pótolni azokat az anyagokat, amelyek termelése az ídő ködébe veszett. Ez pedig már az az milliárdos üzlet, amely a szépségipar vadászterülete.

A Nu Skin itt új területre lépett. Olyan területre, amelynek mozgatóereje az emberi hiúság vására, ahol az emberek fiatalabbnak érzik magukat. És erre hajlandóak áldozni is. És ha megkérdeznek egy biológust akkor az is azt mondja: inkább ezt használják, mint a plasztikai sebész szikéjét és a botoxot. Annál lényegesen ártalmatlanabb.

A kampány elindult a budapesti rendezvénnyel, és várható, hogy itthon ez  – legalábbis a nők körében – legyőzi a korábbi értékesítési rekordokat új területre kiterjesztve a  DM módszereit.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük