Egy 10 hónapos Down-szindrómás kislány lett az egyik spanyol fürdőruhamárka új arca. Ő az első beteg kislány, aki egy cég reklámkatalógusában szerepel, és el kell, hogy mondjuk, elképesztően aranyos képek születtek a csöppségről. Minket könnyekig hatottak.

Egy 10 hónapos Down-szindrómás kislány lett az egyik spanyol fürdőruhamárka új arca. Ő az első beteg kislány, aki egy cég reklámkatalógusában szerepel, és el kell, hogy mondjuk, elképesztően aranyos képek születtek a csöppségről. Minket könnyekig hatottak.

A Down-szindróma előfordulási esélye egy az ezerből, tehát igen gyakorinak mondható. Jó látni, hogy egy világmárka tesz azért, hogy végre elfogadják a beteg kicsiket. Számoljunk le együtt a Down-kóros gyerekek hátrányos megkülönböztetésével!  A betegség jellegzetessége, hogy ezek az emberek egyvalamiben kiválóak: tornában (az átlagosnál lazábbak az ízületi szalagjaik) vagy zenében, mert a hallásuk is kiváló. Magyarországon ilyen együttes a Nemadomfel.

A Down-szindrómáról pedig mindent megtudhatsz ebből a videóból. http://www.videoklinika.hu/video/novak0428_downkor

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük