A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub decemberi jótékonysági akcióján kiárusított süteményekből és a karácsonyi üdvözlőlapok értékéből közel 2,5 millió forint gyűlt össze, melyet a vállalat további 3 millió forinttal egészített ki. Az adományt a résztvevők személyesen vitték a Tábitha házhoz.

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub decemberi jótékonysági akcióján kiárusított süteményekből és a karácsonyi üdvözlőlapok értékéből közel 2,5 millió forint gyűlt össze, melyet a vállalat további 3 millió forinttal egészített ki. Az adományt a résztvevők személyesen vitték a Tábitha házhoz.

Az Adni jó! Sütiakció decemberi vásárnapján a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub munkatársai saját készítésű süteményeiket árulták ki a nemcsak édesszájú, de jószívű adományozók között. A portékák a vállalat elektronikus karácsonyi képeslapjaira kerültek, amelyek küldésenként – szintén a Telekom által fedezett –  100 forint adományt jelentettek. A sütemények értékesítéséből összegyűlt közel kétmilliót és a képeslapküldésből befolyt félmilliót a Telekom további hárommilió forint adománnyal egészítette ki, így összesen 5.474.030 forintot fordíthat fenntartásra, fejlesztésre a törökbálinti gyermekhospice ház.

Az adományt január 12-én adták át a Tábitha házban, ahol térítésmentesen nyújtanak segítséget olyan családoknak, akik tartósan beteg, az orvostudomány mai állása szerint gyógyíthatatlan betegséggel küzdő gyermeket gondoznak.

Fábián Éva, a Tábitha intézményvezetője elmondta: a gyógyíthatatlan beteg gyerekeknek és családjaiknak ingyenes ellátást nyújtó gyermekhospice jelenleg kizárólag adományokból működik. A Telekom által nyújtott támogatást fejlesztésre, korszerűsítésre fordítják, többek közt  légzésfigyelő készülékeket, véroxigénszint-mérőt, gyógyszeradagolókat és  a kritikus állapotú gyerekek megfigyeléséhez való speciális monitorrendszert vásárolnak a befolyt összegből.

A sajtónyilvánosság az elmúlt évben sokat segített abban, hogy a Tábitha ház hiánypótló küldetéséről mind többen tudomást szerezzenek, és ebből az év végén oroszlánrészt vállalt a Fenntarthatósági Média Klub. Egyedül a nyilvánosság biztosíthat lehetőséget a segítő szándékú emberek összefogására – mutatott rá az intézményvezető. 

"A Telekom kultúrájában hagyományosan nagy szerepet tölt be az önkéntesség. Kollégáink folyamatosan keresik azokat az alkalmakat, amikor másokon segíthetnek. Felelős és a fenntarthatóság iránt elkötelezett munkáltatóként támogatjuk és bátorítjuk ezeket a kezdeményezéseket, melyek közül az Adni jó! Sütiakció az egyik legsikeresebb. Külön öröm számomra, hogy idén a Tábitha ház lakóinak segíthettünk!" – mondta el Somorjai Éva a Telekom HR vezérigazgató-helyettese.

 

A Fenntarthatósági Média Klub felelős médiumok és munkatársaik közössége. Tagjai olyan sajtóorgánumok képviselői, akik nyitottak arra, hogy a világ negatív jelenségeire nemcsak tényközléssel vagy kritikával, hanem jobbítási szándékkal reflektáljanak, a jó példákat pedig a híradáson túl aktív részvétellel is értékeljék. A Fenntarthatóság Média Klub tagjai a Cemp csoport (index.hu, blog.hu), a Centrál Médiacsoport, a ClassFM, a Metropol, az Origo, a Ringier Axel Springer, az RTL Klub és a TV2. A Klub motorja a Telekom.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük