Picasso Média viszi a PUMA kommunikációját
1 perc olvasásAz idei esztendőben is a Picasso Média marad a PUMA pr ügynöksége, miután a két cég meghosszabbította együttműködését 2009-re is.
Az idei esztendőben is a Picasso Média marad a PUMA pr ügynöksége, miután a két cég meghosszabbította együttműködését 2009-re is.
A Picasso Média a sportlifestyle márka teljes körű sajtókommunikációját koordinálja. Az ügynökség feladata a kommunikáció megtervezése, valamint a klasszikus pr feladatok ellátása.
A PUMA az idei esztendőben, mivel nem lesz olimpia és jelentősebb futball esemény, nagy hangsúlyt fektet a Volvo Ocean Race 2008-2009. vitorlás világversenyre, amelyen saját hajót is indított, az Il mostro-t.
A vitorlás hajó egy virtuális, 3D-s „repülő cipőre" hasonlít, amit a PUMA azonos elnevezésű, népszerű stílusa inspirált. A PUMA a versenyhez kapcsolódóan egy új vitorlás kollekciót is piacra dobott. A Picasso Média nemcsak a vitorlás termékek, hanem a PUMA foci, futás és golf termékeinek pr-támogatását is feladatul kapta.