A lakosság ügyintézési szokásainak felmérését követően úgy döntött Harkány Város Önkormányzata, hogy ügyfélbarátabbá teszi a hivatal működését. Meghosszabbítják a hivatali időt és bevezetik az e-ügyintézést.

A lakosság ügyintézési szokásainak felmérését követően úgy döntött Harkány Város Önkormányzata, hogy ügyfélbarátabbá teszi a hivatal működését. Meghosszabbítják a hivatali időt és bevezetik az e-ügyintézést.

Harkány Város Önkormányzata a  „ A munka és a magánélet összehangolását növelő innovatív kezdeményezések a harkányi önkormányzat vezetésével a harkányi mikrotérségben" elnevezésű TÁMOP- 2.4.5-12/3-2012-0025 pályázat keretében rugalmasabbá teszi a hivatal működését. Lakossági és szakmai fórumokon felmérték az ügyféligényeket, továbbá megvizsgálták a harkányiak munkavégzési szokásait. Ezen felmérések eredményeképp arra a következtetésre jutott az önkormányzat, hogy szükséges az ügyfélfogadási idő bővítése:  2014. január 1-től az eddigi délelőtti ügyfélfogadás helyett hétfői napokon délután 16 óráig meghosszabbítják a hivatali időt.

A hivatali ügyintézés a jövőben tovább egyszerűsödik a Harkányi Közös Önkormányzati Hivatalban, hiszen az említett pályázat keretében a város honlapján (www.harkany.hu) 2014. január közepétől lehetőség lesz az E-ügyintézés menüpontban, a személyes megjelenéshez nem kötött ügyekben elektronikus ügyintézésre is.