Eseményekben és újdonságokban gazdag évet zárt a Camping márkacsaládot gyártó és forgalmazó ERU Hungária Sajtgyártó Kft. A fogyasztókkal való kommunikáció részeként nyáron  "Teszteld a recepted!" címmel receptversenyt hirdetett, ősszel pedig 'Nyereményekért robbantsa a sajtbankot!" néven országos  nyereményjátékkal hívta fel a figyelmet a folyamatosan bővülő termékválasztékra.

Eseményekben és újdonságokban gazdag évet zárt a Camping márkacsaládot gyártó és forgalmazó ERU Hungária Sajtgyártó Kft. A fogyasztókkal való kommunikáció részeként nyáron  "Teszteld a recepted!" címmel receptversenyt hirdetett, ősszel pedig 'Nyereményekért robbantsa a sajtbankot!" néven országos  nyereményjátékkal hívta fel a figyelmet a folyamatosan bővülő termékválasztékra.

A Camping sajt "Nyereményekért robbantsa a sajtbankot" névvel illetett nyereményjátékon alapuló komplex országos promóciós kampányában már 1 db CAMPING sajt megvásárlásával nyerni lehetett. Aki 2013. október 01. és november 30. között a vásárlást igazoló blokk AP kódját feltöltötte a www.sajtbank.hu oldalra, annak esélye volt elnyerni a hasznos ajándékok egyikét – gazdára várt napi 5 db összecsukható bevásárlószatyor és heti 1 db Acer Iconia tablet is. A Camping 1.000.000 Ft-os fődíjjal koronázta meg a játékot, amelyet bankkártyán "rabolhatott" el a sajtbank robbantója. A fődíjat Répás Bettina nyerte meg Kiskunlacházáról.

 

Akik jelentkeztek a játékra minden érvényes adatfeltöltés után egy ún. garantált kedvezményre jogosító kupont is letölthettek, három vásárlás után pedig részt vehettek a fődíj-sorsoláson. A napi, heti nyertesek kiválasztása ún. "nyerő perces" sorsolással történt. A Camping kampánya a többszörös nyerési eséllyel és az azonnali, garantált kuponokkal ösztönözte a vásárlásokat. A fődíj elnyeréséhez szükséges három termék megvásárlása pedig a vásárlások növelését volt hivatott szolgálni.

 

A Camping sajt a laktóz érzékenységgel küzdők nagy örömére múlt évben jelent meg a hiánypótló Laktózmentes termékpalettával, amelyet  a visszajelzések szerint szintén nagy örömmel fogadtak a fogyasztók. A márka a jövőben is hűséges lesz múltjához, gyermekkori és ifjú éveink hangulatához és életérzéséhez, Facebook oldalán a korabeli hétköznapok posztjai mellett számos aktuális szabadidős programot, illetve praktikus és gyors főzési ötletet is kínál.